2012. április 24. 17:42 - Gazz

Unidentified Flying Objects

  Láttál már? Hiszel a létezésükben?

UFO-k természetesen vannak. A szó csak annyit jelent, hogy azonosítatlan repülő tárgy. Ilyen pedig rengeteg létezik. Űrszemét, meteorit, léggömb, stb. Úgyhogy a létezésükben simán hiszek.

Kérdés, hogy mi a helyzet a kis zöld emberkékkel? Ez már fogósabb, azt szoktam válaszolni, hogy miért engem, egyszerű honpolgárt kérdeznek, nekem nincsenek meg az eszközeim, információs csatornáim arra, hogy bizonyítékot szerezzek erre.

Amit viszont egészen konkrétan tudok, hogy érdekes jelenségeknek én is voltam szemtanúja. Ezt a bejegyzést azért kezdtem el írni, mert 2011 őszén én is láttam hasonlót, mint ami  ezen az Origón található videón látszik! A Mexikói úti trolimegállóban álltunk a feleségemel és a két gyerekkel, ahol enyhítendő a várakozás unalmát a Ferihegy felé elhúzó repülőket figyelgettük. Ekkor tűnt fel a repülőknél sokkal magasabban mozgó két pont. Simán repülőknek hittem őket én is, csak azt nem értettem, hogy egyrészt hogyan tudnak ilyen gyorsan mozogni, másrészt tényleg olyan volt, mintha össze lennének kötve, annyira együtt mozgott mind a kettő. Nagyon magasan voltak, ezért a mozgásuk lassúnak kellett volna látszódjon, ezek viszont elég gyorsan mozogtak. A második tippem az volt hogy műhold, de ahhoz túl fényes volt, és az sem magyarázza, hogy miért mozogtak ennyire szinkronban. Szóval passz, de elég érdekes volt.

Ezenkívűl kétszer volt olyan érzésem, hogy valami nincs rendben odafenn. Az első ilyen alkalom Toponáron történt, délután, amikor hazafelé mentünk a faluszéli Remicnek nevezett kiserdőből. Toponárról tudni kell, hogy Taszár mellett van, eléggé hozzá voltunk szokva a katonai gépekhez.

Erős - sugárhajtású repülőhöz hasonló zajt hallottunk az ég felől, és amikor felnéztem, egy ezüstös pontot láttam. Ez eddig rendben is volna, csakhogy - mint említettem, szokva voltunk a gépekhez, és pontosan tudtuk, hogy ezek milyen gyorsan szoktak menni. No ez az ezüstös pont kb. ötször olyan gyorsan ment. Igazság szerint lehet, hogy valamiféle rakéta volt, egyébként passz.

A harmadik eset egy görögörszági vagy olaszországi nyaralás során történt. Sajnos nem emlékszem pontosan. A lényeg az, hogy miután egész éjjel utaztunk, hajnalban megérkeztünk a tengerpartra, és rögtön ki is mentünk a vízhez napfelkeltét nézni. Ekkor figyeltem fel egy rendellenesen gyorsan mozgó fekete pontra. Az alakját nem tudtam kivenni, de nagyon élesen váltott irányt, és sokkal gyorsabban ment, mint a repülők szoktak.

Egyik ilyen megfigyelésről sem állítom, hogy ne lehetne mögöttük tudományos ( vagy katonai) magyarázat, de én ezeket nem ismerem. Amit száz százalékos biztonsággal ki merek jelenteni ezek nem repülők voltak. Se polgári, se katonai repülők nem így mozognak és különösen  nem ilyen gyorsan.

Többet erről nem tudok mondani, kérem kapcsójja ki!

Címkék: ufo ufó
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gazz.blog.hu/api/trackback/id/tr464471115

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása