2015. szeptember 30. 15:42 - Gazz

Lajcsi az ország lábtörlője

Az elmúlt hét vitathatatlanul vezető híre az volt, hogy Lagzi Lajcsi áramot lopott több tízmilliós értékben. Még a migráció körüli felhajtást is elhomályosította egy kis időre a sztori, és a láncra vert lagzizenész képe címlapos lett az összes vezető napilapnál.

Aztán annak rendje és módja szerint elkezdtek a bulvárhírek is jönni. A komolyabb orgánumok egy-egy Lajcsi biográfiával jöttek elő, a komolytalanabbak meg a botrányaival, hogy fényevő volt, meg hogy elhagyták a barátai, és hogy lecseréltette a korai lemezeinek a borítóit olyanra,  amin sovány formájában mutatkozik.

A harmadik körben pedig jöttek a mémek. Természetesen mindegyik negatív kontextusban ábrázolja a trombitást, van amelyik viccesen, van amelyik ízléstelenül.

Namost ahhoz képest, hogy a rezsicsökkentés során kiderült,  az ország mennyire utálja az áramszolgáltatókat, kissé meglepő, hogy micsoda össznépi vidámság és kárörvendés kerekedett abból, hogy Galambos Lajost lecsukták ÁRAMLOPÁSÉRT. Komolyan, mintha minimum embert ölt volna, vagy apácákat erőszakolt volna a templomi oltáron. Nem azt mondom, hogy ártatlan, ha bűnös, akkor ítéljék el szigorúan. Én most nem erről írok.

Az egész ország szegény Lajcsin vigyorog, s előre röhög, hogy milyen szar lesz neki a börtönben. Lám, megbukott a dagadt lagzizenész. Úgy kell neki, vajon a börtönben hogyan trombitál?

Nekem meg a szerencsétlen T. Lajos (igen, szintén Lajos) jutott eszembe, aki általános iskolában eggyel felettem járt, a bátyámék osztályába. Lajos lángoló, répaszínű üstöke kilométerekről magára vonta a tekinteteket.

Ez a Lajos a légynek sem tudott ártani. A virágokat szerette, becsületes ártatlan jóindulatú ember volt. Nem volt jó tanuló, de rossz se, a végtelenségig szelíd és béketűrő jellemként maradt meg az emlékezetemben...

T. Lajos mindezeken túl kövér volt.

Úgyhogy csak idő kérdése volt, mikor találja meg a baj. És ez gyorsan be is következett. Először az osztálya legsutyerákabbjai kezdték el kínozni. Verték, megalázták, szidták, kiröhögték, szekálták. Sosem felejtem el, Lajosék a mi utcánk végén laktak, s egyik alkalommal épp a boltba mentem valamiért, s látom, hogy jönnek az előbb említett túlkoros sutyerákok, s mögöttük ballag Lali is, telepakolva táskákkal. Ezek a tahók vele cipeltették haza a holmijukat. Lali pechjére pont arra laktak, amerre ő.

Lali megpróbáltatásainak itt még nem volt vége. A rossz példa ragadós, és lassan az egész iskola abban lelte örömét, hogy a szerencsétlent szívatta. Nem vagyok éppen büszke rá, sőt eléggé szégyellem is magam miatta, nem egyszer én is csatlakoztam a röhögőkhöz.

Aztán a tornatanár bizalmasan megsúgta Lali osztálytársainak, hogy szerinte azért ilyen nyámnyila, mert homoszexuális.

Valószínűleg nagy megkönnyebbülés lehetett Lajos számára, amikor elvégezte a nyolcadikat, s egy kertészeti szakközépben folytathatta a tanulmányait, ahol végre a kedvenceivel foglalkozhatott. Bár ki tudja, könnyen lehet, hogy ott, a bentlakásos kollégiumban még keményebb megpróbáltatások vártak rá...

Én nem nagyon tudok most úgy ránézni Galambos Lajosra, hogy ne a kövér, puha, szégyenlős, T Lalit lássam magam előtt, akit mindenki annyira szeretett rugdalni.

 

Annyit még mindenképp szeretnék hozzátenni, hogy pár éve láttam T. Lajos egyik kínzóját Kaposváron. Épp a kukából szedte ki az aznapi ebédjét....

 

u.i. Kritika jöhet, de a trágár kommentelőket tahótlanítom. Asztalra szarni otthon tessék, ne itt. :-)

u.i.i. Elég fura egy suli volt a mienk, zajlott nálunk egy fura pedagógiai kísérlet is.

102 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gazz.blog.hu/api/trackback/id/tr87870944

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kvadrillio 2015.09.30. 22:44:40

AZ ADÓCSALÓK MINDIG UGYAN AZOK !!!!!

kvadrillio 2015.09.30. 22:45:24

SELEJTES, KAPZSI, HARÁCSOLÓ EMBERKÉK.......

Liberálmentesítő 2015.09.30. 23:04:32

A tolvaj baszod az tolvaj. Mi ez itt szerecsen mosdatás????
Zámbó a saját kazettáit hamisítva lett gazdag ember az adóhatóságot átbaszva, ahogy ezt Galambos is tette. Kiadja a lemezt / kazettát egy hivatalos kiadó..aztán csak arra vigyáztak hogy egy arany lemezre való elmenjen a többit meg a piacokon árulták, üzletekben meg nem volt.
A Tátrai Band is így járt, csak őket átbaszta a Rózsa Records :) Eladtak belőlük legalább 500.000 darabot...a piacokon.. üzletben meg 20 ezret..A zenekar meg lófaszt sem kapott nemhogy jogdíjat...

A Galambos, Zámbó félék mindig csak és kizárólag "okosba" csinálták.
Galambos most fizet az okosságért.. Igaz a mondás..Hazug embert..

A megvalósult amerikai ólom.. 2015.09.30. 23:31:36

A te Lalid nem tett semmi rosszat, Galambos úr, viszont a vád szerint lopott, mert telhetetlen volt, és nem volt neki elég semmi, most viszont lehet hogy alaposan rákúrt
Azt hitte, hogy mindent megtehet, de kiderült, hogy mégse..

Egyébként Tátrai 4 év letöltendőt kapott első fokon. Kezd visszatérni az igazságszolgáltatásba vetett hitem..

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2015.09.30. 23:36:45

A bulvársajtó, sőt, ne szépítsünk, a sajtó egy kupac szar. Most rögzítik minden élő fejébe azt, hogy Lagzi Lajcsi áramtolvaj. Nem is csak tolvaj, aki elvitt egy sokmilliós nyakéket vagy egy köteg részvényt, hanem áramot lop, mint ahogy a putris cigányok szokták - a közbeszéd szerint. Én nem különösebben szeretem őt, de azt láttam, hogy igen jómódú ember, aki a zenéjével lett az, szép családja van, szép háza, és van benne egy sváb rátartiság. Róla nehezen hinném el, hogy lopott, folytatólagosan.

Lehet, hogy lopott, lehet, hogy csak csőbe húzták mások, de lehet az is, hogy ártatlan. Most mindenesetre mindenhol azt látjuk, hogy Lajcsit bilincsbe verve viszik valahová. Hiszen a sajtó "tudósít". Ha kiderül, hogy nem lopott, arról a sajtó valószínűleg kevésbé lelkesen fog tudósítani. Mert a sajtó, ahogy korábban említettem volt, egy kupac szar.

És hogy miért örvendeznek ezen az emberek? Álnaív kérdés. Az emberek irigyek, egy részük ilyen vagy olyan okból még utálja is, ráadásul gyakran látott, ránk tukmált celeb, az emberek kárörvendően látják, ha egy ilyen ember, aki eddig a tömegek rajongását és fellépési díjak impresszív kötegét kapta, most a porba zuhan. Ráadásul azért, mert a vagyonához képest kisebb összegben, zsugoriságnak, telhetetlenségnek látszó módon akart spórolni, ellopva olyan pénzt, amit a közembernek havonta fájdalmasan ki kell pengetnie. Mert az emberek azt mondják, hogy az áramra igazán tellett volna neki, és nem is biztos, hogy ez téves megközelítés.

Csak most még nem biztos az sem, hogy a vád bebizonyosodik.

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2015.10.01. 00:09:42

Lajcsival nem az a baj, hogy kövér, hanem az, hogy borzasztóan igénytelen zenéket játszik és lop... Zalatnay és Stohl helyzetéhez tudom hasonlítani.

august 2015.10.01. 01:52:33

A mémeket azért csináljuk, mert mi vagyunk a legvidámabb barakk, nem azért mert egyénenként se erdekel senkit a lagzi Lali. Van aki szereti a zenéjét, de engem az se erdekel. Lehet hogy lopott de azt is lesz.rom majd a biróság eldönti. A vicc a lényeg.

A lófa szára 2015.10.01. 07:09:33

A magyar ember irigy, de legalább rosszindulatú. Ennyi.

fay rodisz 2015.10.01. 07:32:00

Fura egy világ. Laxilajus ügye rávilágít sokadszor is arra, hogy az emberek manipulálhatók, és lövésük nincs a környezetükről.
Jelen ügyről meg pláne.

Nézzük a valós menetét egy ilyen bulinak.

Lajos megkerülő ágakat épít ki. Kevesebbet fizet. Folyamatosan, szolgáltató hirtelen csökkenést nem tapasztal a számlákban, hiszen a kezdetektől kevesebb a bevallott fogyasztás. Kimegy, ellenőriz, fogyasztó lebukik, és veszteget. Ebben az ügyben rendőrségileg ez az egyetlen ami fogható, a zsarolás büntetendő.

Nézzük a szolgáltató lehetőségeit. Lebuktatja a fogyasztót. Van egy u.n. szolgáltatási szerződés, ami kitér az ilyen esetekre is. Bukta esetén az aktuális szerelőnek előírt kötelezettségei vannak. Óra leszerel, kerülőág fényképpel rögzít. Rendőr még sehol. Rögzített anyag, óra központba bevisz, bevizsgál. Szakértő érkezik, fogyasztó jelenlétében az órát szétszedi, vagy kimegy a helyszínre és szakértői véleményt ad a megkerülő vezetékekről. Itt is van egy érdekesség, amit orbánviktoron és az állami Questor kizsebelésen szocializálódott tejelő egysejtűek szintén nem tudnak, az u.n. véleményezés. A szakértő véleményével nem bizonyít, hanem az véleményezi, hogy a rendszer alkalmas volt az energia méretlen vételezésére. Oszt jónapot. Nem gyanúsít, erre lehetősége és joga nincs.
Továbbpasszolja a vizsgálaton felvett véleményt a szolgáltatónak. Szolgáltatónak az ÁSZF szerint lehetősége arra van, hogy kötbért szabjon ki a lebukott fogyasztó felé. Villanynál nem tudom ez mennyi, (aki kíváncsi a megfelelő ÁSZF a barátja) de a gázműveknél ez úgy van meghatározva, hogy max. 30 napi fogyasztásra büntethető a csaló. Kétféle óratípus van, van egy lakossági, és van a vállalati. Az egyik kevesebb kötbérrel jár, a másik magasabb kötbérrel jár. Ez az összeg (nem fillér pontosan) úgy 300 és 500 ezer körül alakul.
Szolgáltató ezt vetheti ki, mint kötbért, erre rászámolja a szakértői díjat, ez telephelyes óraszétbarmolásnál, bevizsgálásnál kb. 30 db. ezres, kiszállásnál elérheti talán a 100 ezret.
Oszt jónapot. Ennyi. rendőr még mindig sehol, köze nincs hozzá.
Következő lépcsőfok, szolgáltató kiszabja a kötbért, nem büntetést, mert azt nem szabhat ki, hiszen ahhoz bírósági ítélet kell, oszt a fogyasztóra vár. Ha fogyasztó kifizeti akkor szolgáltató biza rábaszarintott, mert egy normál háztartásban is jobban megéri kifizetni 10 év lopkera után a fél millát, mint az éves 2-3 kilós gázdíjat.
Ha fogyasztó mégse fizeti ki, akkor lehet továbblépni, itt lép be a bíróság a képbe, feljelentés, tárgyalás, egyebek, oszt ha még akkor sem fizet, akkor jön az u.n. elzárás, ami szintén le van szabályozva, tehát 60 nap nemfizetés után lehet a leszerelt óra helyére felszerelt új órát levenni, és a szolgáltatást beszüntetni.
És itt indul a dolog erőszakosabb része, rendőr, elzárás, végrehajtó, egyéb nyalánkságok, természetesen egy már meglévő bírósági határozat alapján.

Szóval ez az ügy messziről bűzlik, az egyetlen amiért Laxilajust le lehet kapcsolni, az a zsarolás. Itt is kérdéses, hogy van lehetőség házkutatásra, vagy nincs, ez a sztori a valóságban nagyon valószínűsíthetően azért indult, mert Lajosunk belenyúlt valami fideSS potentát üzletébe, és drasztikusan, másoknak is jól érzékelhető példamutatással kell hogy történjen a félreállítása, hogy senkinek ne jusson eszébe a későbbiekben baszakodni a helyi fideSS kiskirállyal...

bontottcsirke 2015.10.01. 07:33:49

Mert egy kleptomán cigány volt egész életében azért.

CoolKoon 2015.10.01. 07:45:25

@fay rodisz:Ha jól tudom, a villanyosoknál a kötbért a leágazás előtti utolsó biztosíték méretéből számítják ki, tehát úgy veszik, mintha pl. a 40 amperes biztosíték nyújtotta "lehetőségeket" a csaló teljesen kiaknázta volna (gondolom, ezt az összeget csökkentik a villanyóra által lemért fogyasztással, mert az végül is ki lett fizetve).

2015.10.01. 07:47:24

Nem a lopás a vád, hisz nem találták meg a rendőrök az ellopott áramot:) A vesztegetés a ciki.

mufflinca 2015.10.01. 08:00:02

Nehogy sajnáljuk már! Tisztességgel senki nem tudna ilyen színvonalon élni.
Ez meg mi már: "rezsicsökkentés során kiderült, az ország mennyire utálja az áramszolgáltatókat".
Amióta ez a rezsicsökkentés van, azóta többet fizetek. Nem a szolgáltatókat, hanem azt az agyatlant utálom, aki ezt erőszakkal behozta és ráíratja az összes csekkre narancssárga keretben!

csak egy néző 2015.10.01. 08:13:47

Sehol sem találtam arról cikket, hogy amikor elkészült a lakópark, történt e műszaki atvétel a közműszolgáltatók részéről és eljárás indult a műszaki átvevők ellen. Biztos csak véletlen lehet.

2015.10.01. 08:17:39

Bibliográfia? Szerintem biográfiára gondoltál. Egyébként Lajcsi most azt kapja, amit már önmagában csak a Dáridó című környezetszennyezésért megérdemelt volna.

Chayenne 2015.10.01. 08:50:58

Azt kapja amit érdemel! Ennyi. Hogy kövér, meg verték gyerekkorában?! Ki a lófaszt érdekel......x embert ismerek akinek ennél sokkal szarabb gyerekkora volt, sokkal kevesebb pénzből élt és mégis becsületes maradt, nem lopott!

Mostantól nem trombita lesz hanem oboa.

csedársajt 2015.10.01. 08:57:47

@mufflinca: Ez amit írtál még a mocskolódók alatt van kettővel.
Mindenki, bárki, aki vitte valamire -többre mint te?- az bizonyára tisztességtelen.

Gratulálok.

Egyébként meg pont erről szól csak ez az egész, nálunk azért van minden undorító indulati fröcsögésnek akkora keletje, mert az emberek 70-80%-ának életlében a nagy semmi van, a vákuum, a sötétség, a céltalan vonszolódás és parttalan önsajnálat.

Ugyanakkor belül már totálisan lemondottak frusztráltak bezárlkózottak céltalanok elkeseredettek, gyengék.

Ilyenkor pedig szinte adja magát a lehetőség, hogy valaki aki eddig látszólag magasan felettük lévő életet valósított meg, megbukott valami hülyéggel, na lám, látjátok, én ezért nem jutottam semmire, én nem vagyok ilyen, erkölcsileg "felemelhetem" magam egy pillanatra a másik gyengeségére taposva.

Ennyik vagyunk, ennyit tudunk.-Erről szól az ország, a média, a politika, a mindennapok. Mármár az egész közélet a közgyűlölet vallása.

Szomorú.

a fidesz csak lopni tud 2015.10.01. 09:06:22

@csak egy néző:

Műszaki átvételnél még minden rendben van. Ezek a stiklik utána épülnek ki.
Műszaki ellenőr szerinted mit lát abból ma, hogy holnap vagy egy hét múlva rátesznek egy mágnest a gázórára?

Gazz 2015.10.01. 09:17:47

@nemorino
Jogos a biográfia, csúnyán benéztem. Javítom, köszi.

csedársajt 2015.10.01. 09:39:27

@Chayenne: AZ vesse rám közületek az első követ, aki teljesen bűntelen.
Na, lehetnél az első dobó?
Soha semmilyen jogtalan előnyt nem húztál, ügyeskedtél, próbálkoztál, sosem blicceltél, loptál utat, hazudtál, alakoskodtál, fúrtál, csaltál, próbálkoztál?

A bíróság előtt és az anyagi életben van helye a relativizációnak, tehát ott mondható, de én nem loptam ekkorát és ennyit, az erkölcsi mérce mentén nincs,. ott mindenki szar ember, aki csal és lop, és mindenki a saját dimenziójában teszi ezt, a csóró pl nem vesz jegyet, vagy ezt-azt a munkahelyről hazahord, ..stb...a multimiilliomos panziótulajdonos meg nem fizeti az áramot, nabumm.

A különbség jogi és anyagi de nem erkölcsi, az erkölcsi szint azonos,

És mindezt írom ugy, hogy nem támadlak vele, ha ennyire erkölcsös emberek vannak itt a kommentelők között, az nekem külön öröm, főleg mivél én tudom magamról hogy nem vagyok, vagy voltam mindíg 100%-ig az.

Azt azért tapasztalom, hogy általában nem azok ugatatnak és vicsorognak minden ilyenre veszett kutyaként, akik ténylegesen feddhetetlenek, mindent tisztán és az utolsó szóig, tollvoinásig, lehetőségig becsületesen szereztek és használtak ki.

2015.10.01. 09:42:14

Ha bármi párhuzam van a te sztorid és az áramtolvaj között, akkor pont hogy a Lajosodat kínzók és Galambos Lajos áramtolvaj között van, mert ezek egy ártatlan embert aláztak meg, ami roasz cselekedet, utóbbi meg lopott, ami szintén rossz cselekedet. Az, hogy emellett Lagzi Lajcsi celeb, és ezért vele többet foglalkozik a sajtó, mint egy noname áramtolvajjal, az mellékes.

A másuk az, hogy ha nem szeretek egy nagyvállalatot, az nem azt jelenti, hogy elfogadhatónak tartom, ha lopnak tőle. Tudom, orbánisztánban ez lassan nem így van, mert multitól lopni egyre inkább dicsőség, de azért nem mindenki vette még át ezt az új fajta erkölcsöt. Képzeld, az sem becsületes ám, aki a gazdagoktól elveszi és a szegényeknek adja. Mondjuk itt ilyesmiről szó sincs.

2015.10.01. 09:48:03

@Androsz:
Amit meg te adsz elő, az ugyanaz a szöveg, mikor az öregasszony azt mondja a bűnözőröl, hogy pedig mindig olyan szépen köszönt. Mert ha szépen köszön, akkor ugyebár csak rendes ember lehet. Ha jól öltözik, akkor úriember, tehát becsületes. Ha a felszín szép, akkor a belső is, meg fordítva, ha a felszín ronda, akkor a belső is az. Galambos Urat meg nem ismerjük, csak annyit, amit ő és a média mutat magáról, de te ebből megállapítod, hogy csakis tisztességes ember lehet, és ha belekeveredik egy lopási ügybe, akkor csakis átvághatták... Undorodon a hozzád hasonló felszínes emberektől.

csedársajt 2015.10.01. 09:57:39

@nagybalfasz: Ez nem "lopási ügy", jogtalanul áramot vételezni még szabálysértés sem, egy szerződésszegő magatartás és ennyi.

A vesztegetés, az esetleg valami, ilyenre 99,9%ban mégcsak eljárás sem indulna, hogy adtam 5-10-20 ezret, ki adott volna pl orvosnak...
egyértelműen egy koncepciós ügy ez, akár lopta a lajcsi az áramot ,akár nem, akármi is van, akár csaló akár nem, messze kióg a lóláb, el akarják intézni.

2015.10.01. 09:59:42

@csedársajt:
De, erkölcsi értelemben is vannak mértékek, csak nem abszolút, hanem relatív értelemben. Én például már blicceltem, 2-szer az életemben( akkor sem akartam, csak nem voltam előrelátó, így nem volt nálam se jegy, se pénz, ettől még ez nem ment fel persze), viszont lehetőség állandóan lenne, mert amerre járok, kikerülhető lenne minden ellenőrzés. De mégsem bliccelek, mert így láton jónak. Ne mond, hogy ha folyton bliccelnék, az ugyanaz lenne, mint hogy kétszer megtettem, mert ez nem igaz.

a fidesz csak lopni tud 2015.10.01. 10:00:14

@nagybalfasz:
Már az első két mondatát nem értetted meg.

Pedig nagyon jól összefoglalta a lényeget.

"Most rögzítik minden élő fejébe azt, hogy Lagzi Lajcsi áramtolvaj."

Lényegtelen, hogy ez igaz vagy nem, ennek eldöntése amúgy is a bíróság dolga, de a tömeg felé azt közli,, hogy még a celeb is tökön van rúgva, szóval mindenkinek kuss. Mindezt teszik az állami pénzen fenntartott médiák, akiknek inkább a politikusok lassan 20 ezer milliárdot elérő lenyúlását kéne vizsgálni, nem a "kis halakkal" foglalkozni.
Mielőtt ezt is félreérted, a kis halakat is pinán kell rúgni, de ha csak azokat vegzálják és a nagyok valóban már milliárdos lenyúlásokat egy mosollyal és egy legyintéssel intéznek el ha véletlenül kiderül róluk, addig pont azokkal van baj akik most tapsolnak a Lajcsi ügynek, mert túl buták ahhoz, hogy felfogják, a listán már ők is rajta vannak, csak még nem kerültek sorra.

2015.10.01. 10:03:16

@csedársajt:
Pont te magyaráztál arról, hogy erkölcsileg ugyanaz ellopni egy cukorkát mint egy luxusjachtot, erre most meg a cselekedet jogilag kis súlyával véded.

azértezszánalmas 2015.10.01. 10:04:24

@csedársajt:
Két eset létezik, az áramlopásé és a szerződésszegésé. Az áramlopás esete akkor áll fenn, mikor a fogyasztó azért, hogy kevesebb áramért fizessen, miközben többet használ, jogosulatlanul beavatkozik a bekötött rendszerbe.
Ez történhet illegális vezetékleágazás létrehozásával vagy be nem jelentett vételezés esetén, vagyis, ha szakszerűen be lett kötve az áram, csak a szolgáltatónál nem lett bejelentve.

A szerződésszegés esete az, amikor a fogyasztó a szolgáltató engedélye nélkül megbontja a plombát, ha a fogyasztást mérő készüléket manipulálják, esetleg tönkreteszik, de az is ide tartozik, ha a fogyasztó a környező lakásokban áramingadozást idéz elő, például valamilyen ipari gép használatával.

Szóval Lajcsi simán tolvaj!

De segíts, mit súg a te erkölcsi kódexed, mit kellene tenni egy olyan emberrel aki illegálisan vételez a közösből, majd az erre hivatott szerveket megvesztegeti, hogy a törvénytelen állapot maradjon fent?
Azért az más, mint a paraszolvencia, nem?

2015.10.01. 10:08:49

@a fidesz csak lopni tud:
Egy celebnek inkább reklám, ha megvádolják, majd bíróságon bebizonyosodik, hogy ártatlan. Úgyhogy ha ártatlan, nem féltem. Ha nem, akkor meg celebként tudnia kellett, hogy amit ő elkövet, annak ezerszer akkora a visszhangja, mint ha a szomszéd Józsi bácsi teszi. Egy ismert ember talán példát is mutatna.

Emellett abba a hibába sem szabad beleesni, amit 56-al is eljátszottunk, a köztörvényesekkel, nem szabad belőlük mártírt csinálni, ma is van elég politikai célból kicsinált ember, a Fideszes pártállam áldozatai, nem hiszem, hogy Galambos Lajos közéjük tartozna, persze tévedhetek is.

2015.10.01. 10:13:21

@a fidesz csak lopni tud:
A másik, hogy nem tudok semmiféle politikai szerepléséről. Ha ki akarja csinálni a pártállam, akkor egyedül az lehet, hogy valamelyil Fideszes kiskirály üzletének állt az útjába. Ennek viszont utána tudna járni a baloldali sajtó, mégsincs semmi ilyen hír erről mondjuk a 444-en. Pedig ezek nem olyan dolgok, amiket ne szoktak volna kideríteni, mert úgysem számít, a Fideszesek bármit nyíltan pofátlanul megtesznek.

inebhedj - szerintem 2015.10.01. 10:23:26

Ő..

Volt valami L. Petra is mostanában, ha jól emlékszem.

Szóval van gonosz, náczi, koncepciós népítélet G. Lajos ellen, meg igazságos, demokratikus, érthető népítélet L. Petra ellen, meg birkák, meg éleslátók, meg 70-es IQ-sok, meg 159-es IQ-sok.

De nincs ebben semmi különös, mindenütt így van a világon, Szíriában is vannak gonosz terroristák, akik kiirtanak téged, meg demokratikus felkelők, akik megtisztítják tőled a világot.

Szóval nagyon nem mindegy ám, már önmagában az is bizonyítványt állít ki az ember gyerekéről, hogy ki fejezi le.

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2015.10.01. 10:44:35

Aki csak 30 milliónyi áramot lop, azt letartóztatják.
Aki 3000 milliárdnyi Manyup pénzt, azt ünneplik.

Tanulság: Ha már lopsz, lopj nagyban! ;-)

Salzi 2015.10.01. 10:50:01

Van egy aprócska probléma ezekkel az úgynevezett vádakkal,áramlopás,illegális gáz és vízvételezés.Szépen hangzik,de a szolgáltatók tudta nélkül hosszú távon nem működik ahogy azt ebben az ügyben állítják.A miértre a válasz,hogy az összes szolgáltató folyamatosan ellenőrzi a hálózatait és nem is kell az ingatlanon belül ellenőriznie,mert már az utcai lekötésnél ki tudják mérni,hogy az adott ingatlannak mennyi az áram,víz és gázfelhasználása.Aztán csak összehasonlítják az órákon mért mennyiséggel és azonnal kiugrik a különbség,ami az ilyen méretű ingatlanoknál bizony havi szinten is tetemes./pl.áramnál több 1000kw/h-ról beszélünk havonta/Ha valóban történt volna lopás,akkor már az első hónapokban kidőlt volna,úgyhogy erősen sántít a történet.
De úgy látszik kellett valaki akire terelhetik a figyelmet miközben brókerék vígan éldegélnek mert milliárdokat elsikkasztani mások megtakarításaiból nem akkora bűn,hogy pl. T.Csabát mutogassák láncon a médiákban.Ha Lagzi Lalát börtönre ítélik akkor a brókerek minimum életfogytiglant érdemelnek.

erol 2015.10.01. 10:54:10

@csedársajt:
"Egyébként meg pont erről szól csak ez az egész, nálunk azért van minden undorító indulati fröcsögésnek akkora keletje, mert az emberek 70-80%-ának életlében a nagy semmi van, a vákuum, a sötétség, a céltalan vonszolódás és parttalan önsajnálat."
Hát igen, ezzel szemben Lajcsi életműve: Művészet, megvilágosodás, önmegvalósítás magas színvonalon :-)
"megbukott valami hülyeséggel"
Pontosabban lopott.

csak egy néző 2015.10.01. 10:54:15

@a fidesz csak lopni tud:
Ugye nem azt akarod mondani, hogy egy ekkora állítólagos csalásnál, (áram, gáz) utólag rakosgattak mágneseket, kerültek meg gázórákat, villanyórákat?
Mert ez még viccnek is gyenge.

Chayenne 2015.10.01. 10:56:00

@csedársajt: "Soha semmilyen jogtalan előnyt nem húztál, ügyeskedtél, próbálkoztál, sosem blicceltél, loptál utat, hazudtál, alakoskodtál, fúrtál, csaltál, próbálkoztál?"

Soha.

Gondolom meglep, hisz nyilván magadból indulsz ki.

És ne keverjük az ügyeskedést, stb a milliós nagyságrendű lopással!

Kivancsi 2015.10.01. 10:56:42

itt mindenki okosban csinaljak alcsuti faraotol a hazudtunk ejjelnappal feriig....
csak van akit utoler a torveny van aki a torveny felett all es majd csak utoler valamikor!!??
csak egy darabig!! remelem ez a harom jomadar 1x egyutt trombital a dutyiban!! :):)

mézescsók 2015.10.01. 11:07:16

@csedársajt: Nem irigységről vagy rosszindulatú fröcsögésről van szó (bár nyilván ez is előfordul),valami összenemzeti kárörömről, hanem az ügy pitiségéről, és ez alatt nem az összeget értem.
Galambos, ha nem is volt a 100 leggazdagabb között, de finoman szólva is tehetősnek mondható (erődszerű vidéki kúriák, lakópark, isten tudja, hány autó, stb.). Erre igazán nem lehetett rászorulva. Mindamellett országos hírű ....hmm...művészként tudnia kellett, hogy nagyobbat szól, ha ő bukik le, mintha Jenő bácsi a szomszéd utcából. És nagyobb a veszteni valója is.

2015.10.01. 11:09:08

A posztoló most tényleg arra építi az írását, hogy ismert egy Lajost, aki szintén kövér volt, és bántották, és nyilván most a Lajcsit is ezért? Nem túl tiszta gondolatmenet. Lajcsi azt kapja, ami jár, brutális tételben lopott, csalt, hát ezért a világon sehol sem simogatás jár, hanem bilincs, bulvárinvázió, megszégyenülés, börtön, bűnhődés. Lajcsiról meg csak a nagyon egyszerűek hitték azt, hogy kedélyes kövér trombitázgató fószer, aki aranyos és kedves, Lajcsi kőkemény üzletember, igazi nyakas sváb, aki mikor leszállóágban volt, belement a stiklibe, hogy megtartsa az anyagi színvonalát, bebukott, várja a böri, ennyi a történet.

csak egy néző 2015.10.01. 11:18:28

"Pelikán: Elnézést, Virág elvtárs, ez az ítélet!"

Beszarás, hogy ebben az országban mennyi Virág elvtárs van.

puntacarena 2015.10.01. 11:22:54

Bono (U2) szerint a különbség egy amerikai és egy ír között:
Felnéz egy amerikai a dombtetőn épült házra s köp egyet:
- Ej, egyszer én is ott fenn fogok élni!
Felnéz egy ír a dombtetőn épült házra s köp egyet:
- Ej, egyszer te is itt szívsz majd lenn, ahol én is!
Az írt behelyettesíthetjük a magyarral.

a fidesz csak lopni tud 2015.10.01. 11:23:02

@csak egy néző:

Ugye nem azt mondod, hogy ekkora csalásnál már az elején, átadás-átvétel előtt láthatóan ki volt építve az összes megkerülő ág, és csak két éve derült ki egy ellenőrzésnél, hogy azok ott vannak. Mert ez még viccnek is gyenge.

Nem igazán vagy otthon ezekben a dolgokban, örvendetes, hogy az ország egyetlen becsületes emberéhez van szerencsénk. Vagy csak egyszerűen egy kötözködő senkihez.

Mágnesen mit kell kiépíteni? Felrakod oszt jónapot.

Vízóra megkerülő ágat utólag rakják be, vannak a csőre felfogatható ketyerék, amit víztömören felraksz az óra előtti és óra utáni ágra, betekered, kivágja magának a lyukat oszt azon keresztül folyik a víz. Semmit nem látsz belőle, el van temetve, csak az tudja hol van a zárócsap 20 centire a föld alatt, aki telepítette.

Áramnál már 20 éve úgy kötött be a szolgáltató, hogy az óráig kiépített üres (ha nem érted a szót csak kérdezz bátran) csőbe a saját emberük húzta be a bejövő kábelt és közvetlenül kötötte az órába, aztán plombált. Segítek, itt az a megoldás, hogy a fal másik oldaláról előre kiépített ajtón keresztül a csőhöz lehet hozzáférni még a mérő előtt, oszt ott kötnek rá. Egy jó villanyász (nem vagyok az, de munkám miatt nem egyszer volt olyan, hogy művházban, éttermekben a 3 fázist lekapcsolás nélkül kellett bekötnöm a kütyüimnek, szóval ha figyelsz, nem egy nagy durranás) simán beköti az áram alatt lévő vezetékre a megkerülő ágat, megfelelő kapcsolástechnikával még ha lekapcsolják az óra utáni biztosítékokat, akkor sem lehet kimérni.

Ezek a módszerek egy módon buktathatók, bontással. Mivel ha nem találnak semmit, akkor az ő saruk a helyreállítás, így biztosra mennek, ha Lalánál megtalálták a kerülőágakat akkor biza valaki felnyomta.

Örülök, hogy segíthettem. Megnyugtatlak, nálam egyiket sem találod meg, az, hogy ismerem a módszerek egy részét (ennél jóval több megoldás létezik), az nem jelenti azt, hogy alkalmazom.

a fidesz csak lopni tud 2015.10.01. 11:25:33

@puntacarena:

No igen, főleg azok ítélik el azonnal Lalát, akik tapsikolnak a százmilliárdos lopásokon és a nagybani tolvajokat éltetik.

Muad\\\'Dib 2015.10.01. 11:29:25

@a fidesz csak lopni tud:
Nem, azok is elítélik, akik nem szeretik a tolvajokat. Pláne az olyan tolvajokat, akiknek bőven van nyereségük legálisan, de azzal sem elégedettek, mert még szeretnének lopni egy kicsit.

a fidesz csak lopni tud 2015.10.01. 11:44:42

@Muad\\\'Dib:

Pontosítsunk. A baloldali beállítottságú emberek a bűnt ítélik el, a jobboldali beállítottságú emberek elnézik a bűnt ha azt a saját kedvencük követi el.

Leszarom, ha lecsukjátok gyurcsányt, mert találtok ellene valamit. de azt nehezen hiszem el és értem meg főleg ennek a topiknak az alapján, hogy az országban azok vannak többségben, akik méltatják és istenítik a folyamatosan növekvő lakóterű toncsikát, az éves 10 milla keresetből 16 millát bevalló ártópetit, aki ráadásul családi segítséggel vette a villát, olyan családi háttérrel jó ha sikerül egy olyan évet találni a céges bevallásokban ami 1-2 millás nyereséget fel tud mutatni. De ott van kósa elvtárs garázsa és budai villája, lézerjana budai gyereknek vett lakása és a többi, a nemzet gázszerelője által elfelejtett 1 milliárd, és ez csak a fideSSjobbik maffia által elrabolt ezermilliárdos jéghegynek csak a csúcsa.

Mindezt akkor fogod ésszel felfogni amikor te leszel egy hasonló koncepciós per alanya. Mielőtt ezt is félremagyarázod, ha lala lopott bűnhődjön, de ne azért bűnhődjön, mert a sok észlény fideSSjobbikos agyhalott ezt szeretné látni.

Athos64 (törölt) 2015.10.01. 11:47:15

Őszintén szólva én se értem, hogy jön ide az a másik pufi Lajos a szerző gyerekkorából, és mi az erkölcsi tanulság abból, hogy egyik cseszegetője azóta kukázásból él.

Szegény Lagzi Lajcsi, itt morzsolgatom a könnycseppeket a szeme sarkában! Milliós tételekben lopta az áramot, a gázt és a vizet, és erre a hálátlan honfitársak most ujjal mutogatnak rá, mert kövér! Milyen szemetek az emberek, már az áram-, gáz- és víztolvajokra se úgy tekintenek, mint egy soraikból való Robin Hoodra, aki helyettük is megfingatja a közműszolgáltatókat.

Ez az egész szerintem baromira nem Lajcsi kövérségéről szól, még ha egyesek ezen élcelődnek, és a posztoló is ezt próbálja általános reakciónak beállítani.

Egyébként baromira érdekelne, hogy is van ez az egész. Mert ha jól értem, itt nem Lajcsi otthonáról beszélünk, hanem egy egész lakóparkról! Na már most ott nem mindenki maga fizeti a közüzemi számláját, mint az átlagembereknél szokás? Vagy netán mindenki benne volt ebben az ügyben? Vagy esetleg Lajcsi begyűjtötte a bérlőitől a közüzemi díjakat is a tényleges fogyasztásra, de csak a hamisított adatok szerint fizetett, és a különbözetet tette zsebre? Zavaros ügy ez, ebben kéne világosságot gyújtani, és nem elvinni az egészet a kövérség és kínos következményeinek huszadrangú témája irányába.

Ne legyenek illúzióink, nyerészkedésről van szó, és már megint egy olyan ember esetében, aki erre nem lenne rászorulva. És azt se higgyük már, hogy Lajcsi nem fog ebből az ügyből ügyesen kimászni a szerinte nem létező barátainak köszönhetően, és nem fog hamarosan könnyfakasztó élménybeszámolót tartani megpróbáltatásairól Hajdú Péter műsorában.

Athos64 (törölt) 2015.10.01. 11:54:14

szeme sarkában = szemem sarkában

csak egy néző 2015.10.01. 12:17:04

@a fidesz csak lopni tud:
Örülök Virág elvtárs, hogy ilyen jártas vagy lopás ügyben.

www.youtube.com/watch?v=L2r9Hda-6VU

Ja és van nekünk egy pártunktól és kormányunktól abszolúte,független!!! ügyészségünk, rendőrségünk, csak meg kellene várni a nyomozás végét.

a fidesz csak lopni tud 2015.10.01. 12:24:19

@csak egy néző:

Örülök, hogy ennyire egyszerű vagy. Mire menne nélküled viktor, ki szavazna rá.
Fura egy logikád van, ezek szerint ha valaki tudja, hogy egy kés beledöfésével meg lehet ölni egy embert, akkor az gyilkos? Azt hiszem leírtam, hogy ismerem a módszereket, de nem alkalmazom. Tudod a tájékozottság még nem bűn, bármennyire is ezt hallod az új szervertolvaj propagandaminiszter reggeli eligazításán, ahol ellenségnek állítjátok be a gondolkodó embereket.

Befejező mondatod is csak azt bizonyítja mennyire nem vagy képben, ha visszaolvasol szinte mindenhol azt vallom, hogy meg kéne várni az eléggé kacifántos és koncepciógyanús ügy végét és akkor ítélni amikor a bíróság mondja ki a bűnt, nem fideSSjobbikos birkaként együtt tapsolni az agyhalottakkal és azonnal börtönt kiabálni.

p_ilonka 2015.10.01. 12:38:46

Ha egy sztárzenészt azon kapnak, hogy kurvákat hajt nagyban, a kokaindílere már házat vett az ő forgalmából, a tizedik luxusautóját töri össze, francia pezsgővel tölti föl a medencéjét vagy a legnagyobb sikerdalát ellopta valakitől és még ő van megsértődve, az nagyjából rendben lenne.
Valami ilyesmit kéne hoznia egy sztárnak.
Ezzel szemben a proli áramlopás olyan alpári, hogy külön szót kellene alkotni rá.

csak egy néző 2015.10.01. 12:46:26

@a fidesz csak lopni tud:
Komám nem kicsit vagy eltévedve. Ha kicsit visszaolvasol éppen azt próbáltam kommentelni, hogy mennyi virág elvtárs van itt, akik már szívük szerint akasztanák a Lajcsit, aki nem tartozik a kedvenceim közé, de én is azt próbáltam jelezni, hogy talán meg kellene várni a nyomozás végét.
Aki pedig nálam jobban utálja a felcsuti parasztot az festi magát.
Ja és nem gyanúsítottalak lopással, csak jeleztem, hogy örülök, hogy ilyen jártas vagy e témában.

csak egy néző 2015.10.01. 12:47:51

@a fidesz csak lopni tud:
"Ja és van nekünk egy pártunktól és kormányunktól abszolúte,független!!! ügyészségünk, rendőrségünk, csak meg kellene várni a nyomozás végét."
Ezt pedig jelzem, hogy iróniának szántam.

Ballib Cenzúra · http://ballibcenzura.blog.hu/ 2015.10.01. 12:50:45

Ismertem egy embert. Zsoltnak hívták.
Zsoltot megvádolták, hogy lopott, pedig ártatlan volt.

A rövid történet egyenes következménye, hogy Teller Ede a hidrogénbomba atyja, és plusszban még az is, hogy Galambos Lajos ártatlan.

------

Látod öcsém, így kelle ezt. A többi rizsa tök fölösleges.

Ballib Cenzúra · http://ballibcenzura.blog.hu/ 2015.10.01. 12:52:41

@csak egy néző:

Az is csoda hogy a ballib haverod tud olvasni.
Csodákat ne várj tőle.
:DD

2015.10.01. 12:53:18

@puntacarena:
Csak az a baj, hogy az amerikai elsők között köpné le a ház tulaját, ha az illetőről kiderül, hogy lopással szerezte. Még ha adócsalással, akkor is. Undorító ahogy összemosod a lopáson felháborodást az irigységgel

Muad\\\'Dib 2015.10.01. 12:54:21

@a fidesz csak lopni tud:
"...Leszarom, ha lecsukjátok gyurcsányt, mert találtok ellene valamit..."
Nem tudom ki az a találtok, akikbe én is beletartozom?

Nyilván nem fogják lecsukni, ahogy Orbánt sem fogják soha. Ugyanis a törvényem Magyarországon sok évtizede úgy vannak megalkotva, hogy kódolva legyen bele a korrupció.

2015.10.01. 12:55:34

@a fidesz csak lopni tud:
Érdekes, jó tudni, hogy én is tapsolok a narancsbűnözőknek...

Értsd meg, hogy az nem menti fel Galambos Lajost, hogy mások még többet lopnak. Ne próbálj ebből politikát csinálni, mert itt nem erről van szó.

2015.10.01. 12:57:04

@a fidesz csak lopni tud: "Pontosítsunk. A baloldali beállítottságú emberek a bűnt ítélik el, a jobboldali beállítottságú emberek elnézik a bűnt ha azt a saját kedvencük követi el."

Akkor már érthető, te jobbos vagy, ezért mentegeted az áramtolvajt.

csak egy néző 2015.10.01. 12:57:26

@Ballib Cenzúra:
Ahogy elnézem az előző kommented ez veled kapcsolatban is csoda.
De nem is várok tőled mást. Ennyi telik tőled, oszt' jó napot.

Ballib Cenzúra · http://ballibcenzura.blog.hu/ 2015.10.01. 13:07:52

@Muad\\\'Dib:

index.hu/belfold/2015/09/30/sukoro_4_ev_bortont_kapott_az_mnv_volt_vezerigazgatoja/
A Szolnoki Törvényszék Sukoró-ügyben hozott első fokú döntésében:
négy év letöltendő börtönbüntetésre ítélte Tátrai Miklóst, a Magyar Nemzeti Vagyonkezelő (MNV) Zrt. volt vezérigazgatóját
3 év 6 hónap börtönre ítélte Császy Zsoltot, az MNV volt értékesítési igazgatóját
V. Bálint ügyvédet pénzbüntetésre ítélte
viszont Markó Andreát, a Pénzügyminisztérium volt szakállamtitkárát és F. Zsolt értékbecslőt felmentette.

csak egy néző 2015.10.01. 13:13:54

@Ballib Cenzúra:
És, hol van még a vége, hiszen csak még csak 6 éve tart.

a fidesz csak lopni tud 2015.10.01. 13:39:20

@csak egy néző:

Magyarul ezek szerint ugyanazt vallod, amit én. Nem úgy látom, én veled és a többi agyhalottal ellentétben akkor ítélem majd el, ha kiderült, hogy lopott, te meg a többi agymosott viszont már most bűnözőnek kiáltod ki. Tudom, hogy nem fogod fel mi a különbség, de erről nem én tehetek, hanem az egyszerű neveltetésed.

@nagybalfasz:

Neked is problémák vannak az értelmezési képességeiddel. Leírom sokadszor. Ha kiderül, hogy lala lopott, akkor elítélem. Addig nem. Az ismeretek nélküli, felülről érkező döntési mechanizmust meghagyom neked és a többi agyhalottnak.

Láthatóan lövésetek nincs a leírt szavak jelentéséről, a belőlük összerakott mondatokat meg végképp ne fogjátok fel. Általános 4-5. Van mit pótolnotok.

Gyorgy Nagy 2015.10.01. 13:56:41

És paraszt Rogàn Tonival mi van?

csak egy néző 2015.10.01. 14:06:44

@a fidesz csak lopni tud:
" te meg a többi agymosott viszont már most bűnözőnek kiáltod ki. Tudom, hogy nem fogod fel mi a különbség, de erről nem én tehetek, hanem az egyszerű neveltetésed."

Hát öcsém én még egy ilyen faszt régen láttam. Kopizd már ide nekem az eddigi kommentjeimből, hogy bűnözőnek kiáltottam ki a Lajcsit. Szerintem te összekeversz engem valakivel, vagy tényleg ekkora barom vagy, hogy nem jött le, hogy miket írtam. Próbáld meg lassan olvasni.

""Pelikán: Elnézést, Virág elvtárs, ez az ítélet!"
Beszarás, hogy ebben az országban mennyi Virág elvtárs van."

"Komám nem kicsit vagy eltévedve. Ha kicsit visszaolvasol éppen azt próbáltam kommentelni, hogy mennyi virág elvtárs van itt, akik már szívük szerint akasztanák a Lajcsit, aki nem tartozik a kedvenceim közé, de én is azt próbáltam jelezni, hogy talán meg kellene várni a nyomozás végét.
Aki pedig nálam jobban utálja a felcsuti parasztot az festi magát."

""Ja és van nekünk egy pártunktól és kormányunktól abszolúte,független!!! ügyészségünk, rendőrségünk, csak meg kellene várni a nyomozás végét."
Ezt pedig jelzem, hogy iróniának szántam."

2015.10.01. 14:09:03

@a fidesz csak lopni tud:
Nyilván ha nekem sem lennének érveim, én is a másik értelmezési képességeit vonnám kétségbe.

2015.10.01. 14:11:46

@a fidesz csak lopni tud:
Azért még annyit, trollocska, hogy ezen elvet használva egyetlen politikust sem szidhatnál, mert Magyarországon nem szokás őket bíróságon elítélni, alig akadt ilyen az elmúlt 25 évben, első vonalból meg senki. De te mégis "alaptalanul" tolvajozod le "szegény" Fideszeseket...

2015.10.01. 14:13:03

@Liberálmentesítő:
Ha ellopták, akkor hogyan tudták utána államosítani az elvtársaid?

♔bаtyu♔ 2015.10.01. 15:07:12

Agyon ne sajnáljuk már. Kőgazdag pali, e mellett lopja az áramot.

"Namost ahhoz képest, hogy a rezsicsökkentés során kiderült, az ország mennyire utálja az áramszolgáltatókat,....."

Panaszkodtak neked, vagy megírta az index? Ostoba liberális közhely, ahogy az is, hogy az "ország" utálja a multikat, hiszen ha nem így lenne, nem szavaznának Orbánékra.

puntacarena 2015.10.01. 15:21:54

@nagybalfasz:
A cikkben valami olyasmiről esik szó, hogyan farolnak ki a zenész mögül az őt eddig ünneplők. Erről jutott eszembe az összehasonlítás.
Abban igazad lehet, amit az amerikaiakról írsz. Persze ez is általánosítás.
Jogerős ítéletet Lajcsi ügyében én még nem olvastam, ennek hiányában pedig semmit nem kívántam összemosni semmivel.

Krumpli Bogart 2015.10.01. 15:44:43

Színház az egész világ. Mindenki többnek, jobbnak, gazdagabbnak, okosabbnak, ügyesebbnek akar látszani, mint amilyen valójában.

Lali - aki 22 éve nem köszönt senkinek a faluban és lezárta a temetőbe vezető utat, hadd kerüljön az aljanép 5 kilométert - közműszolgáltatást lopott, mert nem volt elég neki, amit keresett (a mercijében is kisebb motor volt, mint amiit a kasznin feltüntetett).

A VW, az Audi hazug adatokkal csalt ki támogatást (közpénzből), állítólag vannak egyéb hazudós műszaki cikkek is.

A politikusok (nem, nem csak a fideszesek) lopnak, csalnak, hazudnak, az énekesek playbeckkel, vagy más hangjával vágják át a közönséget, a sportolók doppingolnak, a sportvezetők sikkasztanak, az iráni női válogatottban férfiak játszanak, stb., stb..

Ilyen az egész világ.

Lehet, hogy én nem vagyok sikeres és csóró is vagyok, de ezeknél a szaros seggem is különb.

Krumpli Bogart 2015.10.01. 15:46:51

Egyébként a fél Rózsadomb lopja a gázt, meg az áramot. :)

a fidesz csak lopni tud 2015.10.01. 16:02:38

@csak egy néző:

"Ugye nem azt akarod mondani, hogy egy ekkora állítólagos csalásnál, (áram, gáz) utólag rakosgattak mágneseket, kerültek meg gázórákat, villanyórákat?
Mert ez még viccnek is gyenge. "

Agyhalottkám, ezt te írtad. van még kérdés? Itt (is) volt az a pillanat, amikor eldöntötted, hogy Lajos biza eleve így építette a házát, tehát mi más lehet, mint csaló.
Kezded érteni, miért röhögök rajtad hangosan, amikor azt írom, hogy várjuk ki a végét, és a te fajtád buta képzelgései helyett a tényekkel foglalkozzunk, és a tények alapján ítéljünk.

Arról már végképp ne is beszéljünk, hogy leírtam, csak a hozzád hasonló agyhalott rak fel műszaki átvétel előtt mágnest, de ez sem jutott el a nagyon egyszerű agyad értelmezési képességeihez.

Akarod még égetni magad a saját baromságaid idézésével, vagy lenyugszol és beletörődsz, hogy ezt biza benézted, hülye voltál.

Ballib Cenzúra · http://ballibcenzura.blog.hu/ 2015.10.01. 16:03:41

@♔bаtyu♔:

Nem is értem miért védik az agyatlan ballib trollok ezt a majmot ?

Lehet hogy ezért ?

"Simon Gábor volt MSZP-s alelnök büntetőügyének koronatanúja panamai offshore-ban utazott: cégeket vásárolt a hozzájuk tartozó papírokkal együtt. Az egyik ilyen cég volt az OZ Investment SA, amelynek adataiban fellelte Galambos Lajos, a mulatós zene koronázatlan királya és egy televíziós műsorvezető nevét is."

a fidesz csak lopni tud 2015.10.01. 16:03:53

@nagybalfasz:

Ezt az elvet alapul véve biza te sem Gyurcsányozhatnál ész nélkül. Ja, azt szabad, hiszen egy agyhalott fideSSjobbikos komcsinak mindent lehet.

n3spr3ss0 2015.10.01. 16:35:00

Az a röhej hogy a 300 forintos fülkeforradalmárok osztják itt az észt.Lajcsi legalább nem szarozott.

Gazz 2015.10.01. 16:44:52

Páran észrevehették, a trágár kommenteket kimoderálom. Lehet kimaradt pár, de ami késik, nem múlik, azokat is eléri a kasza.

2015.10.01. 16:48:22

@Gazz:
Akkor a fideSSjobbikos lagzilala rajongót is kimoderálhatnád. Vagy akkor én is nevezhetem őt Hitlerjugendnek, csak az anyukáját ne bántsam?

Gazz 2015.10.01. 16:50:30

@nagybalfasz: Nem személyeket moderáltam, hanem hozzászólásokat. Tőle is töröltem. De ha maradt még, mond meg melyik, és megvizsgálom.

2015.10.01. 16:52:24

@a fidesz csak lopni tud:
Az előbbi moderálva lett, úgyhogy most röviden röviden, kultúráltan:
Te tényleg azt hiszed, hogy aki nem ért egyet Lagzi Lajos ügyben veled, az csak Fideszes, Jobbikos lehet, aki meg egyetért veled, az meg olyan politikai nézeteket vall, mint te, bármi is legyen az? Mert én speciel nem szoktam Gyurcsányozni, igaz nem is szeretem a tagot, de csak kispályás a mostaniakhoz képest. De máris beskatulyáztál, csak mert nem védem azt a muzsikust.

csak egy néző 2015.10.01. 16:53:52

@Ballib Cenzúra:
Nem tudod, megtalálták már az afrikai útleveleket is?

csak egy néző 2015.10.01. 16:57:25

@nagybalfasz:
Már én is azon röhögök, hogy ez a @a fidesz csak lopni tud: engem fikáz itt, hogy már eleve elitéltem a Lagzi Lajcsit, holott én csak azt próbáltam kommentelni, hogy talán meg kellen várni a nyomozás végét, mert még neki is kijár az ártatlanság vélelme, ha szereti valaki, ha nem.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2015.10.01. 16:59:12

@nagybalfasz: Győzd le az undorodat, és gyakorold az olvasást. Szerinted ezt írtam: "megállapítod, hogy csakis tisztességes ember lehet, és ha belekeveredik egy lopási ügybe, akkor csakis átvághatták" Ezzel szemben én ezt írtam: "Lehet, hogy lopott, lehet, hogy csak csőbe húzták mások, de lehet az is, hogy ártatlan." Észrevetted a különbséget?

Megmondtam, hogy nem igazán szeretem, úgy összességében. De láttam a tévében a házát, a feleségét, a gyerekét, láttam a viselkedését, és az összbenyomás alapján meglepőnek tartanám, ha beigazolódna az egyelőre mindössze a bárkibe bármikor szégyenérzet nélkül belekötő bulvársajtó által tett kijelentés. Az adócsalást el tudnám képzelni róla, az áramlopást kevésbé, ahogy a bolti lopást vagy a pedofíliát is. Lehet, hogy az is van a rovásán, hiszen kizárni nem tudnám, de ő nem olyan fajtának látszik.

Hogy ez belőled miért undort vált ki, azt beszéld meg legközelebb a doktor úrral vagy a nagymamáddal.

a fidesz csak lopni tud 2015.10.01. 17:35:15

@nagybalfasz:

Ismét csak a saját írásodat tudom idézni, ami szöges ellentétben áll azzal amit most vallasz:

"Ugye nem azt akarod mondani, hogy egy ekkora állítólagos csalásnál, (áram, gáz) utólag rakosgattak mágneseket, kerültek meg gázórákat, villanyórákat?
Mert ez még viccnek is gyenge. "

Itt biza már eleve úgy állítod be, hogy Lajosunk már az építésnél is felkészült a lopásra. Ez sajna üti azt, hogy várjuk meg az ügy végét és utána ítéljünk. Valóban páran itt azt valljuk, hogy elsőként bizonyítás, utána ítélés, de a mondataid alapján nem te vagy az aki ezt vallja, csak utólag próbálod beállítani magad úgy, hogy te is ezt preferálod.Tetszik, nem tetszik, amit írtál az pont ezt üti, nem tehetek róla, hogy ez neked kellemetlen. Ez van, az élet kegyetlen. Legközelebb gondolkodj mielőtt marhaságokat firkálsz.

a fidesz csak lopni tud 2015.10.01. 17:36:44

@a fidesz csak lopni tud:

nagybalfék, ez a nézőnevűnek szólt, itt most valóban félrenyomtam, de nagy különbség nincs, ugyanazt a marhaságot szajkózod te is.

a fidesz csak lopni tud 2015.10.01. 17:37:42

@csak egy néző:

Fentebb idézve a valós véleményed. Nagy gáz, de nem azt tükrözi amit most hazudsz.

csak egy néző 2015.10.01. 17:55:31

@a fidesz csak lopni tud:
Baszki, feladom, te győztél.
"Sose süllyedj le a hülyék szintjére, mert ott könnyen legyőznek a rutinjukkal"
Gratulálok a győzelmedhez.
Ennyi volt.

kalbász 2015.10.01. 19:35:06

@puntacarena: Ja, meg behelyettesíthetjük inkább azzal, hogy aki éppen uralkodik a világon szemben azzal, akin évszázadok óta uralkodnak.

Téged is be lehetne helyettesíteni, kurva unalmasak már az általánosító ostoba gyökerek, mint személyed.

kalbász 2015.10.01. 19:36:52

A posztoló se semmi. Van egy állítólagos homokos gyerekkori szegény lajos, akin ugyanúgy röhögött és most erről asszociál erre a lajosra.

Kemény, basszátokmeg, kemény.

Nyilván, aki külön termet épít az ilelgális vételezéshez és lassan kiderül, 100 millás nagyságrendben nyúlta a különféle delejeket, az ugyanaz.
Mert lajos - lajos.

És hát mi más állhatna a háttérben, mint koncepciós per.

omfg

kalbász 2015.10.01. 19:39:06

@inebhedj - szerintem: Bakker, hetek óta az első értelmes ember.

2015.10.01. 19:39:49

Hülyék vagytok. Mit gondoltok, hogy egy felcsúti gázszerelő hogyan lett milliárdos? Mindenkinek becsületesen bekötötte a gázt, még a falu vajdájának is, és kínosan ügyelt arra, hogy mindenkinek szabályosan legyen becsövezve a gázmérője?

Válasszunk · http://valasszunk.blog.hu 2015.10.01. 20:05:57

@fay rodisz: Kár, hogy amit leírsz az nem igaz. Egyfelől a kikapcsolás időpontja nem bírósági ügy után van hanem 60 napos elmaradás után máris megy a kikapcsolási értesítő és 1 hónapon belül onnan már ki is kapcsolnak.

Kihagyod a fizetési meghagyás, mint gyakori megoldás említését, de a faktorálás, stb. lehetőségét is.

A sima szabálytalan vételezést kevered a lopással, ahol bizony az áramlopás lopásként való büntethetősége egyértelmű.

Az eddigi adatok alapján ráadásul a dolgot üzletszerűen is követte el, ráadásul több ember összehangolt munkáját feltételező módon, ezek pedig nem éppen enyhítő körülmények.

Az áramszolgáltatókat pedig az ember jelentős részben azért utálja, mert az áramtolvajok okozta vesztességeket szépen be lehet építeniük a villanyszámlába, és más áramát fizeted. Jelen esetben megvan az említett más...

@a fidesz csak lopni tud: A kérdés az, hogy ki és mikor ítél, és milyen információk alapján. Egy kérdésben azt eldönteni ki mond igazat olykor nehéz, mert egy állítás igaz voltának belátásához sok bizonyítékot kellhet ellenőrizni. Egy állítás hamis vagy irreleváns voltának belátásához nagyon kevés információ kell.

Ha azt a megfogalmazást használom, hogy a vesztegetés vádjának tagadásánál Lajcsi nem releváns, és részben biztosan hamis érveket mondott, a szolgáltatók meglopását sem ő, sem az ügyvédje nem tagadta, sok bemutatott eszközre, az említett speciális szobákra magyarázattal nem szolgált...

Akkor azt kell mondjam, nem érzem úgy, hogy bármi alapja lenne a kétségnek az ő ügyében.

L. Petra ügyében viszont elhangzik egy rasszista indíték vádja. De ő elmondja miért érezte magát jogos védelmi helyzetben. Akkor bizony az ártatlanság vélelme őt is megilleti, itt pedig a jogos védelem, vagy a vélt jogos védelem, mint a tette társadalomra való veszélyességével kapcsolatos tévedés egyaránt büntethetőséget kizáró ok. Ott van ennek kapcsán két álláspont, van helye oda-vissza bizonyításnak, mert a mindkét oldal által elfogadott tények nem tisztázták az esetet.

Azaz, míg sok esetben, akár kormányzattal szembeni nácizás, akár L. Petra ügyében eldöntetlen és eldönthetetlen kérdésben prejudikáló csoportok részéről kettős mérce azt mondani, hogy Lagzi Lajcsi kapcsán a senki által nem vitatott állításokból ítélkezünk, az finoman szólva is megkérdőjelezhető kettős mérce.

Lagzi Lajcsi kapcsán ráadásul az a vád, hogy mint oly sok hirtelen meggazdagodott, hirtelen sokak által tisztelt ember elveszti a kontrollt, és nem tudja hol vannak a határok, egy olyan jelenségről szól, ami természetes. Ami ezt a természetes jelenséget feltételezi az az áldozattal szembeni empátia.

A jelenlévő emberek jelentős része nem empatikus a Microsofttal, a kedvenc játékának kiadójával szemben, de ugye a zeneipar felé is kevés az empátia. Miért gondoljuk azt, hogy bárki, akivel szinte természetes módon elszáll a ló, empatikus lenne a közműszolgáltatókkal.

KUHULIN 2015.10.01. 20:39:40

Elég meredek ebben a kontextusban összehozni a rezsicsökkentést (ugye a magyarok, akik ezt igénybe veszik tulajdonképen meglopják a szegény energiaszolgáltatókat) egy konkrét bűncselekménnyel.

manager2008 2015.10.01. 20:46:23

Kár ezt ragozni. A fél ország egy tolvaj, a különbség csak a lehetőségekben van. Nincs különbség, a lopás nemzeti sport. Elképesztő dolgok vannak. A falusi kocsmábn azt mesélgetik nagy vagányul, hogy még a TSZ be este a munka után amikor hazamentek , összekötötték a nadrág szárát és hazavittek a nadrágban egy csomó búzát, amivel etették a tyúkokat (naponta) . Ma a teherutók vizzel felpakolva mázsálnak be, aztán kiengedik és a több száz kiló gabonával átverik a raktárt. Állami főemberek is lopnak mindent , a papírtól a nyomtató kazettáig, mindent ami mozdítható. Iskola igazgató haza viszi a villanykörtét, láttam nála otthon több százat, amit 200 év alatt sem tud elhasználni. Titkárnő tollalkat lop, de minek senki sem tudja. Sikerélmény.

fda 2015.10.01. 22:08:31

Kedves cikkíró,
Most akkor cáfolod, hogy százmilliós tételben LOPOTT a kedvenc zenészed?

Persze a szocializmuson szocializálódott nép egy részének a közösből lopni nem bűn, de százmilliós tételben lopni azért csúnya dolog. Hogy a fenébe jön ehhez a régi iskolatársad, akit bántottak a suliban?

2015.10.01. 23:01:25

@Androsz:
Akkor ezt nem te írtad, hanem valaki más (ugyanis én erre reagáltam):

"Én nem különösebben szeretem őt, de azt láttam, hogy igen jómódú ember, aki a zenéjével lett az, szép családja van, szép háza, és van benne egy sváb rátartiság. Róla nehezen hinném el, hogy lopott, folytatólagosan. "

Erre írtam, hogy undorodom a hozzád hasonló felszínes emberektől. Mert a felszínből nem tudhatod, hogy becsületes-e egy ember, még csak nem is következtethetsz, hiszen a látszólagos tisztesség az nagyon nem függ össze a becsülettel. De mondom, bocs, ezek szerint ezt nem te írtad, úgyhogy én nem rólad mondtam véleményt.

2015.10.01. 23:02:42

@a fidesz csak lopni tud:
Valóban mindegy, te úgysem élő emberekkel vitatkozol, csak egy fejedben lévő ellenség képpel.

Rot 2015.10.01. 23:45:13

Lajcsi megvett egy önkormányzati tulajdonú TÁRSASHÁZAT a XII. kerületben, felújította olcsón szarul, majd eladta busás haszonnal.
Kié a legnagyobb, kertkapcsolatos lakás a földszinten?
Na?
Hagyó Miklósé.

https://www.google.hu/maps/@47.4945142,18.982047,3a,75y,331.34h,96.8t/data=!3m6!1e1!3m4!1sgNdawDLXXkH4rVMuUIvjMg!2e0!7i13312!8i6656

2015.10.02. 08:50:48

Mondjuk az egész cikk egy baromság, de példa arra, hogy mennyire szűk a látóköröd:

"Szakemberek szerint több lakásba úgy kötötték be a gázvezetéket Lajcsi lakóparkjában, hogy a lakók életveszélyben voltak. "Kedden a munkatársaink a Fejér Megyei Rendőrkapitányság munkatársaival együttműködve ellenőrzést végeztek Tatán a Boglárka Lakóparkban. (...) A közvetlen vagyon és életveszély miatt a szolgáltatást fel kellett függeszteni”, írta a Bors kérdésére a GDF SUEZ gáz."

eßemfaßom meg áll 2015.10.02. 09:43:31

"az ország mennyire utálja az áramszolgáltatókat,"

Azt ugye tudod, hogy amit ellopnak a szolgáltatótól azt nem a máltai szeretszolgálat fizeti ki szivárvánnyal, hanem te és és az összes többi fizető ügyfél.
süti beállítások módosítása