2019. július 09. 14:41 - Gazz

Ufót lát a Jeti

Pár éve volt egy blogbejegyzésem az ufóészlelésekről, és abban írtam, hogy egy alkalommal a Mexikói úti trolivégállomásnál a trolira várva unalmamban az eget bámultam, és nagy magasságban felfedeztem két egymással tökéletes szinkronban nagy sebességgel mozgó fénypontot. Nem igazán tudtam ezt akkor hova tenni, mert a pontok sokkal magasabban mozogtak, mint a repülőgépek, és sokkal gyorsabban is. Közben találtam egy cikket az interneten, amiben valaki hasonló jelenségről számolt be Norvégiában.

Nos, a szolgálati közlemény az, hogy a rejtélyre időközben fény derült, és persze semmi köze sincs az ufókhoz.

Nemrég történt, hogy Elon Musk űripari vállalkozása, a SpaceX felbocsátotta a tervezett globális internetlefedettséget nyújtó StarLink műholdhálózat első elemeit planétánk köré. Rengeteg amatőr és professzionális csillagász követte az eseményt. A saját készítésű - többször felhasználható - űrhajó miután elérte a megfelelő magasságot, egy látványos sorozatban engedte útjukra a szateliteket, amelyek a földről a kibocsátás után nem sokkal így néztek ki.

sml_gallery_246775_5234_510837.gif

Az animált képen jól láthatóan egymással tökéletes szinkronban, nagy magasságban, és nagy sebességgel mozognak az objektumok. Hmmm.... valahonnan ismerős ez a leírás!

Szóval ma már teljesen biztos vagyok benne, hogy amit pár éve egy téli estén láttam a trolimegállóból, az ugyanígy egy nem sokkal korábban kibocsátott műholdpár volt, és nem Pataky Attilához jöttek vendégségbe a képzelt barátai.

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gazz.blog.hu/api/trackback/id/tr5914933348

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása