2009. április 03. 14:43 - Gazz

Öngyilkosság a Lánchídon?

Tegnap reggel, amint éppen átbicikliztem a Lánchídon, Budárol Pestre, a híd északi oldalán a pesti hídfőtől egy kicsit a folyó közepe felé észrevettem egy nejlonszatyrot tele ruhákkal, mellette egy kabátot, sálat, néhány kenyérdarabot, egy zacskót tele újságpapírral.

Rögtön az jutott eszembe, hogy egy szerencsétlen hajléktalan beugrott a Dunába, és ő hagyta itt ezeket. Mivel egyszer hasonló ügyben már megjártam, most nem szóltam a rendőröknek, hanem továbbhaladtam a bringával. Siettem a munkába.

Ma reggel még mindig ott volt a holmi a Lánchídon, nem jött érte senki, csak bejjebb rugdosták a hídszerkezet rácsai közé. Ez sajnos arra utal, hogy valószínűleg igazam volt, itt valaki a Dunába ugrott.

 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gazz.blog.hu/api/trackback/id/tr351043996

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása