2011. április 09. 03:17 - Gazz

Hajnali részegség

 De jó, holnap nem kell korán kelni, ergó pötyöghetek még egy kicsit részeen, nyilván tele helyesírási hibával amúgy Schmitt Pál modjára. Egyszer ilyn is kell, szóval hajrá.

Naszóval adtunk egy akusztikus koncertet a Tarajos Gőtében. Tök jó volt, relatíve sokan voltak, Bandi barátjának Boginak volt a születésnapja. Túlnyomórészt saját számokat játszottunk, és ezzel együtt a közönség nagyon jól vette őket.

Én a magam részéről két okból is szeretem az akusztik koncerteket.

1. Jól lehet hallani a szövegeket.  A számok túnyomó részének a szövegeit én íropm, és nekem számít, hogy meghallgatják-e őket, vagy sem.

2. Nem kell nagy cuccot pakolni, vagyis koncert után nem kell autót vezetni, hanem közlekedhetek bicajjal, vagyis ihatok sört együtt a zenekar tagjaival. Most Gergővel és Norbival söröztem, és mivel ilyenkor őszinte hangulatom van, elég sok dolgot az értelmezés primer síkján beszéltünk meg, vagyis a szavak konkrétan azt jelentték, ami az értelmeező szótárban van, nem volt a beszélgetésnek másodlagos és harmadlagos síkja. Én ezt nevezem primer beszélgetésnek, néha szükség van erre az embert életében.Gergő elkisért a Városligetig, onnan bicajjal jöttem haza, s ahogy ott a nátrium lámpák fényében a platánok alatt tekertem a zörgő sárhányóval megáldott bicajon, gitárral a hátamon, egész különleges hangulat lett úrrá rajtam, mintha cukorpótlót innák töményen. Néha a színek összekeverednek hangokkal, ez a színesztézia, nekem most az ízek keveredtek össze a környezet érzékelésével. Nyilván ebbe belejátszott a sör okozta zsibbasztó bamba részegség, de ez egyike volt azoknak a pillanatoknak, amiket egész életemben nem fogok elfelejteni, mert az agyamban az axonok kapcsolódásának egy olyan kombinációja volt, ami még sohasem történt meg. Szerintem Kosztolányi volt hasonló hangulatban, amikor megírta a hajnali részegség címú versét.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gazz.blog.hu/api/trackback/id/tr162811173

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása