2012. október 27. 11:13 - Gazz

Bricostore

Van a kertemben egy tuskó, még az előző lakótól örököltük meg. Egy fenyőfa állt ott valamikor, s amikor túl nagyra nőtt, ki kellett vágni, mert a fenyő gyökerei nem hatolnak mélyre, s ha felázik a talaj, egy erősebb szélroham könnyen rádöntheti a házra a fát. ( Ez a szomszédainkat nem nagyon zavarja, kettőnél is ott virít a zsebkendőnyi kertjükben egy egy óriási fenyő.) No ez a tuskó már régi ellenségem. Először megpróbáltam baltával szétfaragni, de a gyanta belekeményedett a fába, s hihetetlen kemény lett tőle, nem bírtam vele. Egy másik alkalommal tüzet raktam mellette, s sikerült egyharmadát a tuskónak kiégetni, amikor is szólt a szomszéd, hogy itt nem lehet nyílt tüzet rakni, s azonnal hagyjam abba. Azóta suttyomban próbálkoztam még tűzzel, amikor a "kedves" szomszéd nyaralt, de a fa valahogy megmakacsolta magát, s nem akart tovább égni. Tisztán látszik, hogy fejsze kell ide.

Kb. egy hónapja bedobtak a postaládánkba egy Bricostore újságot, s nagy örömömre láttam is benne az akciós áruk között egy fejszét 1500 Forintért. Meglepett, hogy ilyen olcsón adják, de nem tudom, mennyiért szerezték be, szóval túlléptem a dolgon. Autóba ültem, kimentem a legközelebbi áruházba, levettem az újságban látható fejszét a polcról, és a kasszához ballagtam. Őszinte megrökönyödésemre 4500-at mutatott a pénztárgép. Mondom ez nem oké, itt az újságban az van, hogy akciós a fejsze, 1500 Ft. Hívják az árufelelőst, vakargatja a fejét, majd kisvártatva visszatér egy baltával. Mondom ez nem oké, baltám már van, és a balta az nem fejsze, mintahogy a fejsze sem balta. Dehogy mit képzelek én, hogy fejszét adnak 1500 Ft-ért. Mutatom az újságot megint, emberünk magával visz, dünnyög, vakarja a fejét, aztán közli, hogy elírás történhetett, nincs fejsze 1500-ért.

Fogtam magam, s elkértem a vásárlók könyvét, leírtam az esetet. Gondoltam legalább kiírom magamból a mérgemet.

Az este után három héttel, tegnap kaptam egy levelet a Bricostore-tól, hogy elnézést kérnek, a marketinges nem állt a helyzet magaslatán, s felajánlanak egy fejszét 1500 Ft.-ért. 

Elállt a lélegzetem. Egy pillanatra Nyugat-Európában éreztem magam, tiszta asztalterítőket, mosolygó eladókat, tiszta utcákat láttam felsejleni, aztán pillantásom a szembeszomszéd ízléstelen lucernazöld színű házára tévedt, ami visszarántott a magyar valóságba.

Így vagy úgy, nagyon korrektnek találom a Bricostore hozzáállását, és adok nekik egy virtuális pirospontot.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gazz.blog.hu/api/trackback/id/tr694872808

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása