2021. június 15. 10:04 - Gazz

A Jobbik azt tette, amit tennie kellett

Az ellenzéki oldalon sokakat felháborított, hogy a Jobbik megszavazta a pedofil törvényt. Ez a mai blogbejegyzés ezeknek a felháborodott embereknek szól.

Előrebocsátom, nem vagyok Jobbik szavazó. Aki hajlandó visszaolvasni, az láthatja, hogy ha kellett, kritizáltam őket. Ezúttal azonban nem kritizálok, még úgy sem, hogy nagyon elítélem a pedofil törvény azon kiegészítését, amely az LMBT tárgyú médiatartalmak 18 éven aluliak elől történő elzárásáról szól. (és mindeközben nagyon remélem, hogy az az erő, ami Szájer Józsefet elkaszálta, Kocsis Mátét is utoléri mihamarabb.)

Félreértés ne essék, ez a törvény valójában nem a pedofil ügyek elszaporodása miatt született. A Fidesz - a katolikus egyház sokszoros érintettsége miatt - inkább akadályozta a törvény létrejöttét. Ennek ellenére a törvény már régóta csőben lehetett, de amiért előkerült, az egyértelműen a Fudan ügy.

Bár a blogbejegyzés nem erről szól, de azért pár szóban erre érdemes kitérni, ugyanis a Fudan ügy a Fidesz legsúlyosabb politikai baklövése volt 2010 óta. Egyrészt nehezen lehet vitatni, hogy a kínai érdekek magyar érdekek elé helyezése konkrétan hazaárulás, és ezt érti a fidesz szavazó is, de az különös pikantériát ad a dolognak, hogy meglépnek egy ilyet azok után, hogy az összes politikai elemzőjük folyamatosan küldi a vészjelzéseket az önkormányzati választások óta, hogy a Fidesz nem képes elérni a fiatalokat. Ezzel a lépéssel tovább nőtt a szakadék a Fidesz és fiatal korosztály között.

Szóval a Fidesznek elemi érdeke volt most bedobni valamit, amivel zavart kelthet az ellenzéki oldalon, és ennek eszközét a pedofil törvény kiegészítésben találta meg. Az egész a klasszikus módon volt felépítve, először csak azok a részek kerültek terítékre, amelyekben egyetértés volt várható, majd amikor már elég nagy lett a médiafigyelem, övön alulról betámadtak a módosító javaslattal. Ami egyébként jó eséllyel alkotmányellenes, de mivel minden valószínűséggel se a magyar Alkotmánybíróság, se a köztársasági elnökünk nem fogja feladatának érezni, hogy megvizsgálja az ügyet (számomra világos, hogy a lojalitást előrébbvalónak tartják a tisztességnél), ezért az Strassbourgban fog elvérezni pár év múlva.

Namost ezzel természetesen a Fidesz is tisztában van, ezt a törvényt nem is tervezte másnak, mint sima provokációnak, hogy tematizálja a közbeszédet. illetve megbontsa az ellenzéki egységet és hiteltelenítse a Jobbikot.

Látható tehát, hogy az ellenzéknek két rossz választása van. Vagy elutasítja a törvényjavaslatot, és onnan kezdve a Fidesz pedofilbarátnak fogja őket bélyegezni, illetve a Jobbik szavazói elbizonytalanodnak, vagy megszavazza, akkor viszont arculköpi a szavazóit.

Ezúttal azonban sikerült a kármentés. A Jobbik megszavazta a törvényt, így a Fidesz nem húzhatja rájuk a "pedofil simogató" jelzőt, és nem bizonytalanította el a szavazóit.

Az ellenzék többi része meg kivonult a szavazásról. Az ő szavazóik főleg nagyvárosi értelmiségiek, nemcsak hogy leperegnek róluk a Fidesz bárgyú, gyurcsányozáson túlmutatni nem tudó üzenetei, hanem azok kifejezetten kontraproduktívak. Ez az önkormányzati választáson is megmutatkozott, és szerencsére a Fidesz képtelen volt tanulni az esetből.

Azt kell észrevenni kedves olvasóim, hogy ma Magyarországon minden a választásról szól. Ezen a szemüvegen keresztül kell minden lépést nézni. Az, hogy a Jobbik megszavazta a törvényt, az minden valószínűség szerint az ellenzéki pártok egyetértésével történt. Nem is nagyon találunk nyilatkozatokat, amiben a Jobbikot támadják ezért ellenzéki oldalról. Fekete-Győr és Karácsony kijelentéseit pedig betudhatjuk a miniszterelnök jelöltségért való küzdelem lépéseként.

A vidéki kistelepülések a Jobbik nélkül nem hozhatóak, és természetes, hogy a Jobbik olyan politikát folytat, ami ezek megtartására irányul. Egyszerűen annyi történt tehát, hogy az ellenzék nem ült fel Orbán provokációjának, hanem kezelték a helyzetet, a lehető legkisebb kárt elszenvedve. 

Mindazonáltal azért van bőven van tér hova fejlődni az ellenzéki oldal kommunikációs csapatának. Nem tartozik szorosan az ügyhöz, de nem tudom megállni, hogy ne adjak hangot a felháborodásomnak egy ekkora kihagyott ziccer láttán.

A pápalátogatásról van szó. Megvannak az elméletek, hogy Rogánék csapata mért vette le a szájkosarat a habzó szájú Bayerről, meg a többi "jótollúnak" tartott megmondóemberről a pápalátogatás ügyében, de ellenzéki szemszögből ez tök mindegy. Amire tényleg le kellett volna csapni, az az, hogy miközben ezek a morális hullák oktatták ki a pápát a kereszténységről, addig Semjén elvtárs lapított, mint szar a fűben. Nem kellene elfeledkezni arról, hogy a KDNP azért egy szervezetileg elkülönült entitás a fideszben, és ennél jobb alkalmat sose kapott az ellenzék arra, hogy a katolikus, de nem feltétlen Orbánhívő fidesz szavazókat elbizonytalanítsa. Szerencsére még nem késő a pápalátogatás idejére beüzemelni a kommunikációs bombákat. Ez egy olyan ügy, ahol nehéztüzérséggel kell lőni, a muníciót szerencsére bőven biztosította az utóbbi időben egyre többet hibázó Rogán féle propagandagyár. És hadd jegyezzem meg, ez elsősorban a Jobbik feladata lenne, mint jobboldali pártnak, de érezhető a többi ellenzéki párt részéről is, hogy sok mindenben egyetértenek a pápával, így nekik is van arra politikai alapjuk, hogy fellépjenek a védelmében.

Az ellenzéki szövetség mára beláthatta, hogy egészpályás letámadással szemben csakis egészpályás letámadással lehet harcolni. Megtanulhatta mindenki, hogy a Fidesznek nincsenek morális skrupulusai, ezért az ellenzéknek létkérdéssé vált, hogy  minden alkalmat megragadjon, ahol a Fideszt hitelteleníteni tudja. A lehetőségeket megkapták, kérdés, hogy tudnak-e élni vele.

u.i. Nemcsak a Jobbiknak, hanem Gallának is igaza van.

 

 

 

116 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gazz.blog.hu/api/trackback/id/tr7616593688

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

frikazojd · http://kocs.ma 2021.06.15. 23:23:43

ezt mondtam én is reggel csak sokkal rövidebben. de valahol büszke vagyok rá hogy magamtól megértettem.

Echo73 2021.06.15. 23:40:51

Érdekes, én éppen megörültem, hogy végre a Jobbik tesz olyat is, ami kiemeli, megkülönbözteti a Nagy Orbánellenes Ligából, aminek már nincsenek különböző egyéniségei. (és igazi üzenete sem). Erre megmagyarázod, hogy ez is csak egy játszma része? Ha a Jobbik megmarad Jakab bohóc vokáljának a háttérben, akkor köszönöm, de nekem nem kellenek.

frikazojd · http://kocs.ma 2021.06.15. 23:57:42

@Echo73: akkor neked jó lesz a magyargyűlölő, nemzetellenes fidesz aki egy újabb vörös megszállást ígér. gratulálok

pincébezuhanási tudományok doktora · http://youtu.be/mymvU1Yydvw?t=640 2021.06.16. 05:14:15

@Echo73: Nekem elég az az egységes üzenet, hogy a sok tolvajt bebasszák a börtönbe.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.06.16. 07:28:12

Ami pedig a katolicizmust illeti: a hívő katolikusok undorral néznek a vatikáni celebre.

Gazz 2021.06.16. 07:43:15

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Ami a katolicizmust illeti, ahhoz a magad fajta hithű moszkovitának köze nincs.
Amikor te lecelebezed a pápát, az pont ugyanolyan, mint amikor az orbánhívő bayer oktatja ki katolicizmusból. Mindeketten álkeresztények vagytok, valójában emberek előtt térdeltek, ami bayernek Orbán, az neked Putyin.

CSOKKI MÁLNA 2021.06.16. 08:04:49

Bűnbocsánatot nyert. A szent cél érdekében..

CSOKKI MÁLNA 2021.06.16. 08:11:51

@Gazz: Ferenc pápa nem támogatja a homoszexuálisok templomi házasságát.

Gazz 2021.06.16. 08:16:54

@CSOKKI MÁLNA: Én meg azt halottam, hogy a kékbálna a legnagyobb méretű állat. Van még egyéb olyan magvas gondolatod, amit meg akarsz velünk osztani, de nincs köze a tárgyhoz?

Gazz 2021.06.16. 08:23:20

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Lehet így látod, csak a lényegi különbség, hogy míg én katolikus vagyok, addig te Putyin elvtársban hiszel. Szóval még kibickedned sincs mire, mi több a propagandádat is kénytelen vagy idegen blogok kommentszekciójába írni, mert a saját eszméid nem váltanak ki érdeklődést.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.06.16. 08:42:48

@Gazz:

A jelenlegi római pápával a legnagyobb problémája éppen a katolikusoknak van. Számomra ez nem vallási lelkiismereti kérdés.

CSOKKI MÁLNA 2021.06.16. 08:52:10

@Echo73:

Ennyi még meg van engedve nekik. Cigánybűnözésről és migrációs problémáról viszont már nem beszélhetnek. Az már tabu a számukra.

Gazz 2021.06.16. 08:52:28

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Természetesen nem mérted fel, hogy mennyi katolikusnak van baja a pápával, mennyinek nincs, tehát megint olyanokat állítász, amit nem tudsz igazolni.
Nekem pld. nincs, mégse azonosítom magam minden katolikussal.
És hát jó szokásodhoz híven megint sikerült magadat hátbaszúrni, ugyanis pont ez a pápa az, aki végre elkezdett rendet rakni az egyházi pedofília ügyekben. Nagyon is el tudom képzelni, hogy sokan ezért haragszanak rá. ;-)

CSOKKI MÁLNA 2021.06.16. 08:52:43

@Gazz: Fáj az igazság? A jófej pápa mégsem olyan jófej?:)

Gazz 2021.06.16. 08:55:07

@CSOKKI MÁLNA: Figyu, te tudsz összefüggő beszélgetést is folytatni, vagy csak bedobsz véletlenszerű mondatokat? Mert az utóbbira itt igazán nincs szükség, azt intézd a saját baráti körödben. ;-)

CSOKKI MÁLNA 2021.06.16. 08:56:42

@Gazz:

index.hu/kulfold/2021/03/15/vatikan-azonos-nemuek-paekapcsolat-melegek-hazassag/

"Nem áldhatja meg katolikus pap azonos neműek élettársi kapcsolatát vagy melegházasságot, mert„Isten nem adhatja áldását bűnre" – idéz az AP amerikai hírügynökség az erről szóló hétfőn megjelent dokumentumból."

ben2 2021.06.16. 09:01:33

"az az erő, ami Szájer Józsefet elkaszálta, Kocsis Mátét is utoléri mihamarabb"

A német titkosszolgálat?

"Egyrészt nehezen lehet vitatni, hogy a kínai érdekek magyar érdekek elé helyezése konkrétan hazaárulás"

A Fudan egyetem egy üzlet. A kínaiak idejönnek, felépítik a saját pénzükből, mi megkapjuk, aztán az üzemeltetés bevételeiből kifizetjük. A magyar államnak egy fillérbe se fog kerülni, ellenben a kínai felső tízezer kölykei nálunk fognak tanulni. Az lenne a hazaárulás, ha átengednénk az üzletet Szlovákiának, Lengyelországnak vagy Csehországnak, ahol az ellenzék nem csinál mindenből - meg az ellenkezőjéből is - kampánytémát.

"Azt kell észrevenni kedves olvasóim, hogy ma Magyarországon minden a választásról szól. Ezen a szemüvegen keresztül kell minden lépést nézni. "

Az ellenzék számára. Már 2010 óta. Azért vesztenek el minden választást.

És pont ez a gond a jelenlegi akcióval is.
Oké, a Jobbik kampányérdekből megszavazta. Oké, az ellenzék többi része kampányérdekből félrenézett.
Na de így is fognak majd kormányozni?
Fletóék és Veres Janiék elkúrják a gazdaságot, a Jobbik és a Momentum meg kussol, mert ezt kívánja a kampány érdek?

Gazz 2021.06.16. 09:04:11

@CSOKKI MÁLNA: Akkor most már csak azt kéne elmagyaráznod, hogy mi köze mindennek ahhoz, amit leírtam. Hol olvastál olyat itt, hogy szerintem a pápának szentesíteni kéne az egyházi melegházasságot? Vagy továbbra is ott tartunk hogy véletlenszerűen bedobálsz olyan dolgokat ami eszedbe jut, de amikről ez a poszt nem szól?

CSOKKI MÁLNA 2021.06.16. 09:04:12

@ben2:

"Az ellenzék számára. Már 2010 óta. Azért vesztenek el minden választást.2

Illetve a Gyurcsány-szabály miatt: ameddig Furaferi belpolitikailag aktív, addig a Fidesz nem váltható le.

CSOKKI MÁLNA 2021.06.16. 09:06:32

@Gazz: Ferenc pápáról volt szó a kommentben, amire reagáltam. Sztem baloldali imádói kissé szemellenzősen viszonyulnak hozzá. Csak azt szeretik látni vele kapcsolatban, ami nekik kedves.

Gazz 2021.06.16. 09:09:19

@ben2: "A kínaiak idejönnek, felépítik a saját pénzükből, mi megkapjuk, aztán az üzemeltetés bevételeiből kifizetjük. A magyar államnak egy fillérbe se fog kerülni, ellenben a kínai felső tízezer kölykei nálunk fognak tanulni."
Ühümm, ezt honnan vetted? Egyrészt már egy rakat vagyonelemet átadtunk csakúgy ingyen, másrészt az, hogy a kínai elit gyerekei majd itt fognak tanulni, az sima vágyvezérelt gondolkodás, erre semmilyen szerződés nincs, és egy gyenge lábakon álló feltételezést akarsz tuti biztos tényként eladni, ráadásul csúsztatsz, mert az egyetem működéséből a magyar államnak nincs bevétele, az alapítványi formában fog menni a tervek szerint.
Valami olyan tudsz ezzel kapcsolatban mondani, ami igaz is, vagy maradunk a légből kapott állításoknál?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.06.16. 09:10:26

@Gazz:

Ez a római pápa nyíltan szembemegy Jézussal. Lásd a szivárványkérdést.

Gazz 2021.06.16. 09:13:36

@CSOKKI MÁLNA: Tehát számodra egy társalgás úgy működik, hogy ha valaki kiejti azt a szót, hogy ásó, akkor elkezdesz az acélgyártásról szövegelni, mert az ásó is abból van.
Én azt javasolnám, hogy inkább maradjunk a tárgynál. A pápát nem a fideszes lakájmédia válassza, a pápa programjáról nem a fideszes lakájmédia dönt, a kereszténységet nem bayer zsolt definiálja. Ha ezzel nem értesz egyet, akkor felesleges itt vitatkoznunk, mivel ezek tények, amik önmagukat magyarázzák.

CSOKKI MÁLNA 2021.06.16. 09:24:50

@Gazz:

Ahogy az is tény, hogy a jelenlegi pápa nem támogatja a templomi melegházasságot. A fent említett celeb pápa imádói nem biztos, hogy birtokában vannak ennek az információnak.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.06.16. 09:25:58

@CSOKKI MÁLNA:

Támogat ő minden rosszat, de nem mer mindent nyíltan kimondani.

Gazz 2021.06.16. 09:32:15

@CSOKKI MÁLNA: Az is tény, hogy ebben a posztban szó nem esik a templomi melegházasságról még csak érintőlegesen sem. Ezzel a témával kapcsolat ott posztoljál, ahol erről van szó. Ez nem az a topik. Már harmadszor szóltam, nem állíthatod, hogy nem vagyok hozzzád türelmes.

Gazz 2021.06.16. 09:36:15

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Ismét olyan dolgokat akarsz eladni tényként, ami csak a fejedben létezik. Most ott tartunk, hogy te onnét Szófiából jobban akarod tudni, hogy mit gondol egy ember Rómában, mint ő maga.

Gazz 2021.06.16. 09:40:06

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Valami azt súgja, hogy te elfelejtettél magyarul.
Ezt írja a cikk:
"A katolikus egyház katekizmusa világosan elmagyarázza ezt" – mondta Ferenc pápa. "Azt írja, a melegeket nem szabad kirekeszteni, hanem intergálni kell őket a társadalomba".

Most akkor az a rész jön, hogy te valamikor püspök is voltál mielőtt megtértél Putyinhoz, és valójában a katekizmus feketeöves mestere vagy, vagy elmondhatjuk, hogy már megint megpróbáltál mellébeszélni?

gigabursch 2021.06.16. 09:59:24

Meglátásom szerint az eLMeBeTegeQ propagandát űzőket szanálni kéne a társadalomból.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.06.16. 10:14:43

@Gazz:

Azt is világosan kimondja a katolikus dogmatika, a homokosokat nem kell mentegetni.

Echo73 2021.06.16. 10:22:55

Kis ívben visszakanyarodva a Jobbik és annak szavazása témájához (és nem, nem a Fidesz az alternatívája a Jobbiknak) Azt gondolom, hogy az egész Összefogás kezd olyan színjátékká silányulni, amelyben a Fidesz helyett egy másik "egyesült erő" akarja megmondani, hogy nekem kire kell szavaznom majd az előválasztáson, meg majd az igazin. Elgondolkodtatok már azon, hogy mi a bánatért kell egymás javára visszalépkedni, meg a Jobbiknak pl. a DK-s jelöltet támogatni (!) már az előválasztáson? Nem az lenne a cél, hogy ez a sokszínű csapat minden jelöltje ringbe száll és az emberek eldöntik, hogy az adott helyen ki legyen az ellenzéki jelölt 2022-ben? Mert akkor egy Momentumos, vagy MSZP-s esetleg LMP-s "sztár" lehet hogy nem kerülne be. Lehet, hogy az értelmes, népszerű, nem pártvezérelt, de esetleg független jelöltek futnának be. Akikre nincs hatásuk (vagy kevesebb) a most marakodó és a hatalomba mindenképpen a húsosfazék mellé kívánkozó levitézlett politikusoknak. Nekem Márki-Zay fényévekkel szimpatikusabb, mint Dobrev, Jakab, vagy Fekete-Győr. Ja, hogy ő független? Pont ezzel kéne visszaküldeni a balettba ugrálni az összes Gyurcsány-b*zit, meg Orbán-b*zit.

Gazz 2021.06.16. 10:41:38

@Echo73: Egyetértek, de a politika nem a vágyaink szerint működik. Az élettapasztalatom azt mutatja, hogy ebben témakörben a választás mindig a rossz és a kevésbé rossz között történik. A szituáció dönti el, hogy mikor melyik erő melyik.
Az az ember, aki konkrétan rajong egy politikusért, vagy politikai mozgalomért, az szerintem beteg. És olyan mintha szaros lenne, összeken a nézeteivel.

vajdasagi 2021.06.16. 10:42:57

@CSOKKI MÁLNA: Milyen "migrációs problémáról kéne Magyarországon beszélni? Itt lopásról kell beszélni, meg Kína előtti letérdelésről. Nem az afrikai migráncs akar ide jönni, te butuska, hanem Kína mint minket leigázó!

Gazz 2021.06.16. 10:47:41

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Alapvetően megint olyan ismeretek birtokosának próbálod magad beállítani, amiről semmit sem tudsz, és pontosan ez a baj a kommunikációdal.

vajdasagi 2021.06.16. 10:50:41

@Echo73: Te meg én nyugodtan szavazhatunk az előválasztáson bárkire, akárkit is javasolnak a az Összefogás pártjai. Án pl. Hadházyra szavazok majd és nem Tóth Csabára. Tegyél így Te is, és akkor ki nem szarja le, hogy emlyik párt melyiküket támogatja. Aztán meg a győztesek buktassák meg ezt a mostani bűnbandát. Ha ehhez Tóth Csaba kell, hát legyen. De azt remélem inkább Hadházy kell majd.

Kampfer 2021.06.16. 11:08:32

@Gazz: "...a politika nem a vágyaink szerint működik."

Ez valid. A politika az azt finanszírozó választók meggyőzésén (megdolgozásán) keresztül kap egy felhatalmazást adott szisztéma (választási rendszer) szerint. A vágyai leginkább a politika erői mögött rejlő gazdasági köröknek teljesülnek.

"Az élettapasztalatom azt mutatja, hogy ebben témakörben a választás mindig a rossz és a kevésbé rossz között történik."

Ezt is jól látod szerintem. Hosszú évek óta írom, hogy én 'veszteségminimalizálás' okán szavazok, attól föggően, hogy az adott politikai változások vagy folyamatok hogyan hatnak az életemre.

"A szituáció dönti el, hogy mikor melyik erő melyik."

Ez is pontos. Amiben vita van köztünk az az, hogy a mi saját kis szituációnkat mi magunk hogyan ítéljük meg és mit tekintünk kisebbik rossznak. Én a magam részéről az orbáni korrupciót és arroganciát kisebb rossznak tartom, mint a 'zellenzék' bármely összetevőjének politikáját és kiállását a 'dobrevné csótányferenc' mellett.

"Az az ember, aki konkrétan rajong egy politikusért, vagy politikai mozgalomért, az szerintem beteg."

Lásd be, ilyen polgárt bőven találsz úgy a kormányoldalon, mint a 'zellenzék' táborában bőséggel!

"És olyan mintha szaros lenne, összeken a nézeteivel."

A két tábor támogatói rendre ezt gondolják a másikról.

@vajdasagi: "Milyen "migrációs problémáról kéne Magyarországon beszélni?"

Az idei eddigi 39000 regisztrált határsértési kísérletről, valamint azokról a folyamatokról, amelyeket a Kanári-szigetektől kezdve a török-görög határig láthatsz, ha kinyitod a szemed.

"Itt lopásról kell beszélni, meg Kína előtti letérdelésről."

De semmiképp nem úgy, ahogy azt a 'zellenzék' teszi! És legfőképp nem úgy, ahogy azt pl. egy 'gajdapéter' vagy egy 'csótányferenc' elképzeli!

"Nem az afrikai migráncs akar ide jönni, te butuska, hanem Kína mint minket leigázó!"

A migri itt csak be akar lógni, átmenni rajtunk merkelisztánba. De ott van az az 'áldott' kis 'Dublin III.', ami ugye azonnal értelmet is ad egy határfalnak, aknamezőknek és robotgéppuskáknak is! Ajánlott irodalom, érdemes tnaulmányozni!
Kína baromira nem akar itt leigázni. Ő itt egyszerűen pozíciót szeretne foglalni úgy, mint a görögöknél, olaszoknál vagy a lengyeleknél. A dominanciáját nem Magyarországgal, hanem Európával szemben kívánja érvényesíteni, amihez mi csak az egyik kis eszköz lennénk a térképen. Ahogy egyébként ez az USA esetében sincs másképp... :-)
Üdv:
Kamp.

birka menet 2021.06.16. 11:13:19

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "Ami pedig a katolicizmust illeti: a hívő katolikusok undorral néznek a vatikáni celebre."

Te mint Putyin pszichopata elmebeteg béretrollja mondod ezt a fake newst? Mikor találta ezt ki az a beteg elméd? De legalább még meg is röhögteted a nagyvilágot!

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.06.16. 11:13:27

@Gazz:

Tehát nem tudom mit mond és csinál a római pápa? De, tudom.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.06.16. 11:14:34

@birka menet:

Beszélgess katolikusokkal, pl. egyetértenek-e Feri buzisimogatásával.

birka menet 2021.06.16. 11:17:18

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Te beszélgess egy elmeorvossal. Anélkül nem fogsz kigyógyulni a kóros hazudozási mániádból.

Vagy nem futja dokira a Putyini kopekekböl?

birka menet 2021.06.16. 11:24:00

@Echo73: "az egész Összefogás kezd olyan színjátékká silányulni, amelyben a Fidesz helyett egy másik "egyesült erő" akarja megmondani, hogy nekem kire kell szavaznom majd az előválasztáson, meg majd az igazin"

Aztán fidess szavazóként miért is zavar téged, hogy az ellenoldal mit csinál? Föleg akkor, ha szerinted pont azt csinálja, amit a fidess?

birka menet 2021.06.16. 11:25:07

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "Argentín Eretnek Ferkó mögött a Sátán ál"

Mögötted meg Putyin.

Ez legalább tény, szemben a te fizetett fake news propagandáddal.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.06.16. 11:27:32

@birka menet:

Mögöttem kizárólag a Természetes Jó áll, felette pedig Isten.

Gazz 2021.06.16. 11:28:40

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Azt tudod, amit a médiában elolvasol róla. Azt viszont a fenti belinkelésed alapján meg értelmezni nem tudod.
És közben eljutottunk oda, hogy te Szófiából jobban tudod, hogy mi jár egy magyar katolikus fejében.
Most túllépve azon, hogy nyilván magadtól is szívesen ferdítesz, a helyzet az, hogy a lákájmédiából nyilván azt fogod kiolvasni, ami az álláspontodat erősíti. De én meg úgy gondolom, jóval több katolikust ismerek, mint te ott Szófiában, és szerencsére pont nem ezt tapasztalom.

Gazz 2021.06.16. 11:30:36

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Ez nem konkrétum, ez csak egy putyinista fizetett troll véleménye. Kicsit többb szerénységet elvtárs, önmagadra hivatkozni még a KGB-ben is gagyi.

birka menet 2021.06.16. 11:32:31

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "Mögöttem kizárólag a Természetes Jó áll, felette pedig Isten. "

Igen, az elmeosztályok csupa ilyen beteg agyúakkal vannak tele mint te.
Tényleg nem kell téged sokáig diagnosztizálni, hogy az ember tudja, hogy egy pszichopata VALÓSÁGTAGADÓ beteg vagy, akinek nem a blogszférába kellene jönni kezeltetnie magát, hanem szakorvoshoz. Itt nem fogsz meggyógyulni.

Mankel 2021.06.16. 11:43:37

@Gazz: Most miért KGB-zel ez a Putyin már nem az a Putyin! Megérintette a Szent szellem aztán most a kereszténység és a jóság másik (Orbán mellett természetesen) nagy védelmezője.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.06.16. 11:49:32

@Gazz:

" a lákájmédiából nyilván azt fogod kiolvasni, ami az álláspontodat erősíti"

Fordtíva. Elsősorban velem ellentétes dolgokat olvasok. Több ballib médiát olvasok, nézek, mint egy balib törzsszavazó.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.06.16. 11:50:52

@Gazz:

Tehát azt mondod, a római pápa nem támogatja a homoklobbit? S minden homokos, aki éljenzi őt, valójába hülye, s tévedésből éljenzi őt?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.06.16. 11:52:22

@birka menet:

Nem szeretnék "kigyógyulni" a normalitásból, s atesta szivárványemberré válni.

Gazz 2021.06.16. 11:58:20

@Mankel: De kár hogy ortodox ez a szent ember, kiváló pápa lehetne belőle. :-D
Birkát egyből kinevezné püspöknek, hogy a gőzfürdőben tesztelhesse a minisztránsfiúkat, mert ott jó az akusztika.

Gazz 2021.06.16. 11:59:36

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Nyilván fogalmad sincs róla, hogy az-e vagy sem, csak rögtön ráböffentettél valamit.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.06.16. 12:00:38

@Gazz:

A cikkben van bizonyíték, bármi?

S eleve nem is logikus az egész.

Gazz 2021.06.16. 12:01:17

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "Nem szeretnék "kigyógyulni" a normalitásból, s atesta szivárványemberré válni."
Lehet ez most csalódást fog okozni, de a Putyinizmus az még mindig ateizmusnak számít, akárhogy is istenítik.

Gazz 2021.06.16. 12:04:59

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Dehogynem logikus. Pont hogy jól magyarázza a zaklatásos esetek eltussolását. Illetve a cölibátusból is logikusan következik, hogy olyan hívőket is bevonz a papi pályára, akik azt remélik, hogy ez megoldja a saját vágyaik és a bibliai szöveg közötti ellentmondást. Aztán rendre az a sztori vége, hogy a vágyaik kerekednek felül.
Ahogy az is logikus, hogy a cölibátust nem elváró egyházakban nagyságrendekkel kevesebb zaklatási ügy van.

Veszéjben a lyogállamiság ! 2021.06.16. 12:06:19

@Gazz: Ehhez képest Putyin első útja megválasztása után Moszkva pátriárkájához vezet, amit a televízió is közvetít.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.06.16. 12:09:19

@Gazz:

A putyinizmus politikai irányzat, hívei lehetnek keresztények, muszlimok, zsidók, buddhisták, ateisták.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.06.16. 12:13:05

@Gazz:

Nyilván nem kizárható, hogy a cölibátus menhely lehet homokosok, pedók számára. Ha azt mondod, a katolikus papok között 2-szer több a pedó és a homokos, mint általában a társadalomban, arra azt mondom: oké, lehetséges.

De ez akkor is egy törpe kisebbség köztük.

A pletykák is jellemzően katolikus papokról és "házvezetőnőikről" szólnak, nem papokról és gyerekekről.

birka menet 2021.06.16. 12:17:13

"Az ellenzéki szövetség mára beláthatta, hogy egészpályás letámadással szemben csakis egészpályás letámadással lehet harcolni. "

Igen, a témákat most már ök diktálják, orbánék csak usznak az eseményekkel, a kétségbeesett hazudozásaik már a közröhej kategória. A fidessnek több célja már nincs, mint egy utolsó kasszafosztással maguknak mindent elvinni, a választókra meg rázúdítani a Kánaan ígéretét.

Most már csak arra kellene rájönnie az ellenzéknek, hogy a vidéket tartós fizikai jelenléttel kell megdolgozni a falvakban, a kisvárosokban a személyes aktivitást be kell indítani. Onnatól vidéken is fordul a kocka.

Gazz 2021.06.16. 12:19:53

@Veszéjben a lyogállamiság !: Persze hogy lehet. Az is lehet, hogy te is az vagy. Honnan tudnánk ezt a képernyő mögül eldönteni? Sehonnan.

birka menet 2021.06.16. 12:21:34

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "A putyinizmus politikai irányzat"

Hogyne persze. És bárki tagja lehet aki nem halt bele a polóniumos teába, vagy abba hogy kisettt a lakása ablakából vagy nem lkötték le Puytin bérgyilkosai a nyílt utcán vagy túlélte Puzyin munkatáborát.
Igen ez színtiszta politikai irányzat, nem pedig egy gyilkos diktatúra.

Gazz 2021.06.16. 12:21:55

@Veszéjben a lyogállamiság !: "Ehhez képest Putyin első útja megválasztása után Moszkva pátriárkájához vezet, amit a televízió is közvetít."
Ez mire akart válasz lenni?

Gazz 2021.06.16. 12:24:08

@birka menet: "Most már csak arra kellene rájönnie az ellenzéknek, hogy a vidéket tartós fizikai jelenléttel kell megdolgozni a falvakban, a kisvárosokban a személyes aktivitást be kell indítani. Onnatól vidéken is fordul a kocka."
Tökre igazad van, de erre eddig egyedül a jobbik jött rá. Illetve szerintem a többi is rájött, csak egyrészt lusták, másrészt meg nem elég bátrak, hogy belevágjanak.

birka menet 2021.06.16. 12:32:52

@Veszéjben a lyogállamiság !: "Ehhez képest Putyin első útja megválasztása után Moszkva pátriárkájához vezet, amit a televízió is közvetít. "

Akárcsak orbán, Putyin is kinyalja az egyház seggét ha ez kell a hatalmához. A 15%-nyi hívöt ezzel hülyiti be, a 85%-os ateistának meg nem oszt nem szoroz a marketing mükeresténykedése.

Majd akkor jelentkezz vissza egyik másik diktátor egyházi látogatása kapcsán, ha gyónni ment hozzájuk a Ne lopj, Ne ölj! parancsolatok miatt és ezt a televízió élöben közvetíti.

birka menet 2021.06.16. 12:34:07

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Oroszország meg orbanisztán diktatúrák. Ez meg tény.

Muzsikok közt 2021.06.16. 12:35:15

Jovore bukni fog a bukott baloldal

szekertabor · provo.blog.hu 2021.06.16. 12:40:37

@Gazz: Nem akartam beszólni, de mivel a kommentszekcióban több kommented van, mint bárkinek, mégis megteszem. Szerintem szereptévesztésben vagy. Írtál valamit, amire nyilván érkezik egy pár reagálás. De ezeket nem bírod elviselni, mindegyikre írsz valamit. Egy-két esetben érdemi érvet, ezekkel nincsen semmi bajom, akár egyetértek vele, akár nem. De a válaszaid többsége minősítgető, megbélyegző, elfogadhatatlan hangvételű kioktatás. Ezt még más posztjánál sem díjaznám, de a sajátodban csak belerondítasz a posztjaidba. Szóval lehetsz a saját blogodban a saját posztjaidnál a legnagyobb kommenttroll, de ehhez minek írsz blogot?

birka menet 2021.06.16. 12:41:41

@Gazz:

Most hogy kialakult a kényszerösszefogás, egy-egy faluban, kisvárosban már nem ciki meg nem is nem ajánlatos egy helyi fidesses ellen lázadni. Söt,most már többségben vannak az ellenzéki politiksuok, aktivisták az egy szem fidessessel szemben, ha ezt nem használják ki arra, hogy elöbújjanak meg szórólapozzanak vagy akárhogy is de legyen MEGJELENÉSÜK a helyiek elött, akkor szart se ér az összefogás.

vajdasagi 2021.06.16. 12:56:07

@Kampfer: Van egy válaszom arra, amit nekem írtál (1), és egy általánosabb (2).

1. Kína nagyon is le akar igázni minket, csak ezt lassan, mondjuk egy évszázad alatt tervezi elérni. És félek: sikeresek is lesznek. Azért mert okosak, mert céltudatosak, mert törtetőek, mert sok minden predesztinálja őket arra, hogy a világ uraivá váljanak, és azért is, mert az orbán-kormány beengedi őket. És az, hogy éppen mi engedtük be őket az EU-ba nem lesz számunkra 100 év múlva enyhítő körülmény. Én ugyanis ismerem Kínát. Jártam ott, alaposan szétnéztem és megértettem azt a népet. Ehhez a veszélyhez képest a 39.000 regisztrált migráns az ennél 10.000-szer nagyobb populációhoz képest jelentéktelen apróság. Ez majdnemhogy a "ki nem szarja le" kategória.

2. A Te "veszteségminimalizálásod" akor lenne elfogadható, ha az egész nemzetre és azon felül a nemzetünk következő 100-200 évére vonatkoztatva tennéd. Én nem aszerint szavazok, hogy mennyi adót spórolhatok meg, vagy mennyire segít nekem egy kormány a meggazdagodásomban. Azt majd megolgom én valahogy: okosan és kemény munkával. A kérdés: melyik politika segíti azt leginkább, hogy az én majdani unokáim/dédunokáim is boldoguljanak ebben az országban. Mert ez minden rövid távú előnynél/hátránynál fontosabb. Nos, én úgy látom, a leszármazottaim akkor boldogulnának ezen a földön, ha mi szorsoan a nyugathoz kötnénk a sorsunkat, és ettől függetlenül sokat fektetnénk az oktatásba. "Ezek" most pont ennek a fordítottját teszik. És harmadik vétségként: a kegyenceik mérhetetlen térnyerése miatt lelassul a hazai cégek fejlődése. A KKV-k kreativitását megfojtja a NER. Az számít, hogy ki nyalja serényebben a vezér seggét. A Rákay Philip-ek térnyerését tapasztaljuk.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.06.16. 13:10:45

@birka menet:

A dikttúra jellemzői:
- a hatalom nem vátható le,
- a hatalom nem a népszuverenitásból eredeztetik,
- nincs jogállamiság,
- nem biztosítottak az emberi és polgári jogok.

Veszéjben a lyogállamiság ! 2021.06.16. 13:12:54

@Gazz: Ezért tiltja a templomi melegházasságot, mert valójában meleg, csak titkolja?

vajdasagi 2021.06.16. 13:13:41

@Muzsikok közt: Tartalmas reag volt, csak így tovább.

Veszéjben a lyogállamiság ! 2021.06.16. 13:18:34

Sajnos a Jobbik egy homofób párt, így nincs helye az ellenzéki összefogásban.

Gazz 2021.06.16. 13:22:00

@szekertabor: Azért írok, blogot, mert szórakoztat. És a saját normáidat teljesen felesleges rajtam számonkérni.
Ami láthatóan nem esett le neked, az az, hogy én egy trollal vitatkozom. Ezért van sok hozzászólás.
Az messzemenőleg téged minősít, hogy ebben az esetedben a trollkodás nem böki a csőrödet, csak a reakció, ez viszont eléggé kikezdi azt az erkölcsi piedesztált, amit magad alá képzelsz.

Gazz 2021.06.16. 13:23:27

@Veszéjben a lyogállamiság !: Ezt miért tőlem kérdezed? A Szent Péter téren szokott nyilvános audienciát tartani, ott felteheted neki a kérdésedet.

Gazz 2021.06.16. 13:24:18

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Kedves nézőink, az oroszországi közállapotok jellemzését hallották.

Gazz 2021.06.16. 13:26:47

@Muzsikok közt: Most komolyan, ilyen egybites hozzászólásokra szerinted mi szükség van?

Veszéjben a lyogállamiság ! 2021.06.16. 13:29:55

@Gazz: Azt hittem, hogy aki nem támogatja a melegeket, gátolni próbálja őket polgárjogi küzdelmükben, az egyenlő bánásmód elérésében, az valójában maga is meleg, csak titkolja. Akkor így Ferenc pápa is meleg, nem?

Echo73 2021.06.16. 13:30:32

@birka menet: nem pontosan értem, miből gondolod, hogy Fidesz szavazó lennék (bár nem tagadom korábban ez többször is megtörtént), éppen arra próbáltam utalni, hogy a mostani baloldali összebútorozás retorikája, a kirakatemberei, politikai ambíciói pontosan olyanok, mint az orbáni csapaté. Én ezt a politikai klientúrát szeretném leváltani, nem csak a Fideszt. Ezzel a most éppen bal meg közép meg mittudomén hol álló Karácsony-Jakab-Fekete-Győr-Gyurcsány tengellyel én nem fogok egyfelé menni, még ha a csillagokat is leígérik a győzelmükért cserébe. Mert amit hoznak, az pontosan ugyanilyen lesz, csak pepitában. Lopnak majd, letagadják, hazudnak mindenről, és hőbörögnek egymásra. Jöhetne esetleg valaki, aki kiszállna ebből a forgószínpadból? Egy ideig ezt gondoltam a Momentumról, már nem gondolom. Most ezt gondolom Márki-Zayról. Ha nem hiszel egy politikusnak sem, akkor nehéz lesz választani, márpedig a választásra azért el kellene menni. Legalább vegyük a fáradságot és hallgassuk meg őket, mit képviselnek, aztán reméljük hogy a még választás másnapján is úgy gondolják majd.

Veszéjben a lyogállamiság ! 2021.06.16. 13:31:26

A Jobbik mégis homofób. Kutyából nem lesz szalonna!

Gazz 2021.06.16. 13:32:40

@Veszéjben a lyogállamiság !: Miért is kellene nekünk itt a te hiedelmeiddel foglalkoznunk? Fontos ez bárkinek rajtad kívül? :-D

Gazz 2021.06.16. 13:33:57

@Veszéjben a lyogállamiság !: "A Jobbik mégis homofób. Kutyából nem lesz szalonna!"
Ezt az áltudományos tézist a kínaiak már réges régen megcáfolták.

Veszéjben a lyogállamiság ! 2021.06.16. 13:38:38

@Gazz: Igen, mert ez a narratíva a haladó progresszív politikai oldal sajátja.

Gazz 2021.06.16. 13:53:20

@Veszéjben a lyogállamiság !: Hát hogyne létezne. Nem láttál még kövér kutyát? ;-)

Veszéjben a lyogállamiság ! 2021.06.16. 14:23:44

@Gazz: Kövér birkát is láttam, még sincsen birka szalonna.

Veszéjben a lyogállamiság ! 2021.06.16. 14:28:58

Jakab antiszemita volt, aztán kiderült, hogy zsidó. A homoszexualitás kapcsán is várható a jövőben hasonló pálfordulás részéről? :))

laci_52 2021.06.16. 15:01:42

A Jobbik már kétszer elárulta a szavazóit: először a néppárti fordulattal, másodszor a baloldali pártok szövetségéhez való csatlakozással. Ha ezt a törvényt is ellenzi, azzal már végképp lenullázta volna magát a választói előtt. Szerintem így sem maradtak sokan, akik rájuk szavaznak.

Veszéjben a lyogállamiság ! 2021.06.16. 15:36:07

@laci_52: Lehet, hogy már egy ideje nem azok a szavazói, mint 5-10 éve. Sztem az Mszp bezuhanásából a DK mellett a Jobbik(Ballik) is profitált. De míg előbbi növekedett belőle, utóbbi kompenzálta veszteségeit.

Kampfer 2021.06.16. 16:57:24

@vajdasagi: "Kína nagyon is le akar igázni minket, csak ezt lassan, mondjuk egy évszázad alatt tervezi elérni. És félek: sikeresek is lesznek."

Nem kifejezetten 'minket', hanem a régiót és inkább Európát. És a leigázást én a szó klasszikus értelmében vitatom. Inkább dominálni akar gazdasági-pénzügyi értelemben (ebből következni fog a politikai is, katonailag már dominál). Ezzel azonban túl sok mindent nem tud kezdeni sem Magyarország, sem (a politikai értelemben vett) Európa.
A mondatod másik része abszolút igaz, mivel Kína nem 4-5-10-15 éves távlatokban gondolkodik, hanem 50-100-150 éves távlatokban. Ennek rendel alá belpolitikát, külpolitikát, katonapolitikát és társadalompolitikát is. Ez sokkal hatékonyabb, mint amit a nyugati világ követ.

"És az, hogy éppen mi engedtük be őket az EU-ba nem lesz számunkra 100 év múlva enyhítő körülmény."

100 éves távlatokban erről fölösleges gondolkodni. Nézd meg, hogy (épp a rövidtávú politizálás okán) 10-20 év alatt államok megítélése, szövetségek, érdekközösségek hogyan tudnak a semmivé foszlani és a semiből előbukkanni a 'nyugati' világban! 100 év múlva a jelenlegi politikai konglomerátumok Európában és a 'zeuval' az élen a fasorban sem lesznek! Semmi sem mutat ebbe az irányba. Se a népesedéspolitika, se a társadalmi folyamatok, se a gazdasági folyamatok és a természeti erőforrások eloszlása sem.

"Ehhez a veszélyhez képest a 39.000 regisztrált migráns az ennél 10.000-szer nagyobb populációhoz képest jelentéktelen apróság."

Egyáltalán nem értek egyet veled! Kérlek annyit tegyél meg, hogy megnézel egy Magyarországon nevelkedett, iskolázott, itt született kínai gyereket és egy a fritzeknél született arab/török/kurd/perzsa/feka stb. purdét és az általuk jelentett kockázatot! Előre is köszi! Csak jelzem, hogy egy itt született kínai gyerek tökéletesen beszél kínaiul, de mellette magyarul is. Magyar társaival játszik, tanul, nevelkedik. Az utcánkban ez nap, mint nap látszik az óvodában, iskolában és a sportközpontban is. Némelyiknek már a szülei is beszélik (persze törve) a magyart. Nos, ugyanezt játszd le kérlek a fentebb említettekkel akár a fritzeknél vagy a franciáknál!

"A Te "veszteségminimalizálásod" akor lenne elfogadható, ha az egész nemzetre és azon felül a nemzetünk következő 100-200 évére vonatkoztatva tennéd."

Szerinted! Talán nem ugyanazokat a dolgokat és kockázatokat priorizáljuk. Te mást tartasz fontosnak, mint én. Mást érzel veszélyesebbnek, mint én. Ergo nincs igazad. Továbbá 100-200 évre vonatkoztatva a választók kb. egy ezreléke szavaz. Talán még annyi sem. És a politika sem gondolkodik 4-10 évnél hosszabb távon. Hogy tehetné akkor egy választó? '10-ben a Jobbikra szavaztam, mert hosszútávon azt láttam üdvösnek, amit ők képviseltek... Eltelt 11 év. Erről ennyit.

"Én nem aszerint szavazok, hogy mennyi adót spórolhatok meg, vagy mennyire segít nekem egy kormány a meggazdagodásomban."

Ez a te dolgod. Más viszont más megfontolás szerint szavaz. Továbbá ne mosd össze a meggazdagodás és a tisztes megélhetés fogalmát! Téves politikát eredményez!

"Azt majd megolgom én valahogy: okosan és kemény munkával."

Vagyis azzal, amit a jelenlegi ellenzék szénnébüntetett és büntetne!

"Nos, én úgy látom, a leszármazottaim akkor boldogulnának ezen a földön, ha mi szorsoan a nyugathoz kötnénk a sorsunkat..."

Melyik nyugathoz? Ahhoz, ami a '60-as években volt? Ahhoz, ami a '80-as években volt? Vagy ahhoz, amelyik '56-ban leszart minket? Esetleg ahhoz, amelyik 1848-ban szart le minket? Vagy amelyik '20-ban ki akarta végezni a magyarságot??? Esetleg a mai genderbolond idiótákhoz? Csak érdekelne...

"...a kegyenceik mérhetetlen térnyerése miatt lelassul a hazai cégek fejlődése."

Ahogy ezt megtapasztalhattuk a prisztások, portikok, leisztingerek, vizoviczkyk, kapolyik, veressjánosok idején és példájából. Van igazság az érvedben, csak ebből a szempontból a szart fosra akarod cserélni. Ergo értelmetlen. Cserébe nyernénk egy rakás hungarofóbiát, genderbaromságot, észnélküli migrációt, szocdem adópolitikát, cigánytenyésztést, liberalizmust és nyílt társadalmat. Nos, köszi, de nem kérek belőle!

"A KKV-k kreativitását megfojtja a NER."

Érdekes, két közvetlen jóbarátom vállalkozását is épp a közelmúltban támogatta meg a 'NER' és indulhattak újra. Pedig még csak közük sincs a 'túzhöz'... Továbbá a KKV-kat leginkább a tőkehiány fojtogatja.

"Az számít, hogy ki nyalja serényebben a vezér seggét. A Rákay Philip-ek térnyerését tapasztaljuk."

Ahogy ez az elmúlt 60 évben mindig is történt. Mellesleg a Rákaynak viszonylag sok dologban igaza van (szerintem). Hogy mit gondolok róla, az más kérdés, de annak semmi köze nincs sem a NER-hez, sem a kormányzathoz.
Kamp.

CSOKKI MÁLNA 2021.06.16. 17:13:00

@vajdasagi: Mondjuk talán arról, hogy ebben az évben eddig 45 ezer illegális migránst fordítottak vissza a határról és 350 embercsempész ellen indult eljárás.

Gazz 2021.06.16. 18:42:50

@Veszéjben a lyogállamiság !: A birkának faggyúja van, kérdezd csak meg Maxwal-t.

Veszéjben a lyogállamiság ! 2021.06.17. 10:13:11

@Gazz:

hu.michael-potts.com/mutton-tallow-6516251-101

"A faggyú kifejezés a szarvasmarhából vagy juhokból származó kiolvasztott zsírt jelenti."
süti beállítások módosítása